tisdag 22 maj 2012

Hej hej!

Vad kul att det verkar vara fler som tycker det verkar skoj att fläta korgar. Prova ! Kan ju inte gå mer än fel;)))

Idag har jag varit ledig och jag har varit ute i trädgården det mesta, men man orkar inte hålla på så länge i denna värmen;) Jag tror jag har druckit minst 20 glas vatten denna dag. Jag och dottern tog en kvällspromenad med vovvarna ner till ån. Tänkte att dom kanske ville bada. Sally har ju aldrig badat ute någon gång så det var kul att se vad hon gjorde. Hon gjorde ingenting hahaha. Fast det gör inte storasyster Molly heller. Men lägger man i dom i vattnet så simmar dom ju in och sen uppe på land så blir dom som stolliga. Vi tänkte att ett till dopp kunde dom få innan vi gick hem igen men denna gången när vi la i Sally så simmade hon inte utan bara föll som en sten mot botten. Snabbt upp med henne igen men hon skaka sig inte ens utan hon verkar inte ha fattat någon ting Hahaha. Sån är Sally! Hon ska vara med överallt och framfusig men verkar inte fatta något var det rör sig om.

Tyvärr hade jag ingen kamera med mig så jag kunde föreviga detta fenomen :))))



Lite blommor på vår "nya" uteplats. Snart är allt helt färdigt och då ska jag visa er såklart.

Jag vill passa på att tacka så mycket för att ni tar er tid att kommentera fast jag är en riktigt usel bloggvän själv.
Men ni vet ju hur det är då och då, tiden räcker INTE till alltid.

Kram Susanne

8 kommentarer:

Källeboda lantliv sa...

Ja vilka dagar vi har nu .. Härligt ! Man bara njuter .. Kan bli lite varmt att jobba i trädgården .. Men så kul ändå .. Kan inte låta bli .. Ja man är lite kass på att kommentera just nu .. Jag känner likadant .. Kram jeanette

Johanna Stålros sa...

Egenflätade korgar- så underbart! Underbara bilder. Kram Johanna

Photo by Maria sa...

Härligt varma sommardagar har vi haft och det skall ju fortsätta.. Underbart!!
Märkligt att hon inte simmade och skakade av sig det blöta..

Ha nu en fin onsdag..

Kram Mia

Hanna sa...

Så vacker blomma.
Låter som en mysig dag.
Ha en fin dag!
Kram
Hanna

Rosa i huset i vitt sa...

Ja tiden räcker inte riktigt till allt nu känns det som ibland.

Härlig blomma ikorgen

Ha en bra dag
Kram Rosa

Ett Vitare Hem sa...

Ha en riktigt fin onsdag!
Kram/Lena

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så söt blomman i ampeln är... riktigt somrig!
kram
marie

Torpliv sa...

Så fint du pysslat på uteplatsen, man kan bara inte få nog av blommor nu =) Vad är det för söt blomma du har i ampeln? Fantastiskt fin blev din korg också, det skulle vara riktigt roligt att få prova att fläta korgar! Kram Petra