torsdag 21 juni 2012


Hej!

Var tvungen att testa ett bildredigeringsprogram som jag fick tips om. Det är gratis och heter Picmonkey. Det var Sanne med bloggen så vitt jag vet som tipsade om den. Om ni inte har varit på hennes blogg så tycker jag absolut att ni ska gå in där. Hon har så många bra tips och pyssel :)
 
Så jag testade att göra ett collage och det var min söta;) lilla gris som fick bli föremålet denna gången. Det finns så mycket man kan ändra och fixa riktigt roligt.

Nu önskar jag er en riktigt skön kväll!

Kram Susanne 

9 kommentarer:

Hanna sa...

Då skall jag titta in på hennes blogg och se vad jag kan hitta.
Kram
Hanna

Johanna Stålros sa...

Vilket bra tips! Midsommarkram från mig.

Vitt hus med svarta knutar sa...

Kikar in för att önska dig en underbar midsommarhelg! Vilken gullegris=) Fint collage!

Kram,
Regina

Jenny sa...

Hej Susanne,
Tack för tipset,vilket fint collage:)

Ha en trevlig midsommar!

Kraam Jenny

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Tips är alltid bra!
Underbar gris!!!
Önskar dig en underbart härlig midsommar!
Stor kram Mimmi♥

Anonym sa...

Kanoners!!!
Jag måste försöka att lära mig att redigera i ett program jag med. Det är så roligt med collage.
Önskar dig en underbar midsommar
Kram
AC

STENLYCKA sa...

Önskar dig en riktigt skön midsommarafton,sov inte bort den långa ljusa natten!!
Ha det bästa
Stor Kram!
Raina

Vores have sa...

Hej Susanne.
Flot collage du har lavet.
Susanne, ved du hvad der er blevet af "Vildrosen" ( Susanne) - jeg kan ikke komme ind på hendes blog.
Ønsker dig en god week-end.
Knus Hanne Bente

Anna sa...

Men hjälp så kul!! Måste testa detta program! tack för tipset!
Kram Anna