söndag 1 juli 2012


Hej!

Redan söndag igen:( Varför ska alltid helgen gå så fort, suck! Som väl är så är jag ledig även i morgon, tjoho :)
Idag har jag torkat ur alla skåpen i köket. Men vilken tid det tar....ut med alla grejerna, torka och in med alla grejerna igen.
Nu glänser det och det är väldigt skönt att det är klart ;)

Nu ska jag visa er vad jag shoppade på outleten som jag var på i veckan.


 Detta är en del av det ( bilden går att klicka på) Mycket ljus blev det, men mina riktiga fynd som jag är mest nöjd med är kannorna i mitten. Dom är så fina och kostade bara 30:- inte dåligt pris för att vara Svenskt hantverk:)

Ha nu en skön kväll, för det ska jag ha UTAN fotboll;)

Kram Susanne

12 kommentarer:

Maria sa...

Vilka fina saker du köpt. Massor ju...och gud göra rent skåpen ja det hade behövts. Och det tar tid, Usch ja..
Ha de så gott från Maria

Anonym sa...

Härliga saker du har köpt, kul att ställa in i skåpen.

Kram Birgitta

Änglarum sa...

Fina fynd! fotboll!! nä fy attan ;) är också ledig i morgon skönt!kram Jessica

Ullis/Leva på landet sa...

Jättefina saker du har hittat. Skönt att få göra rent i skåpen, det brukar jag dra mig för att göra men så skönt när det är klart.
Ingen fotboll här heller ;)
Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei fine vennen :)

Så masse fint du har funnet :) Og de kannene var veldig fine, skjønner godt at du er veldig fornøyd med de :)

Og så flink du er som har gjort rent i skapene på kjøkkenet :) Det burde jeg også gjort :) Er en så god følelse da man er ferdig :)

Ha en fin ny sommeruke, vennen :)
Klem og kos Lisa:)

Vita huset 28 sa...

Kul med massa fynd. Fotboll va är det?? Kram Camilla

♥Annica-Hilmas hus♥ sa...

Så skönt att ha skåpen fixade!
Och vilka fina fynd du har gjort!

Hoppas du får en solig och fin dag nu när du är ledig!

Kram Annica

Rosa i huset i vitt sa...

Så mycket fint du har hittat.....
Har skickat ett paket till dig idag

Kram Rosa

Källeboda lantliv sa...

Fina fynd .. Skönt att få nystädat .. Kram jeanette

Anonym sa...

Ja, du är duktig Susanne och vilken energi....
Kram Barbro

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Susanne :)
Masse fint du har fått tak i, kjempefine de muggene i midten, skjønner godt at du er fornøyd med dem ja :)
Herlige, sommerlige bilder under her med, nydelige pasteller :)

Fin ny uke til deg
Klem Mette :))

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det käns alltid härligt när man har gjort rent någonstans, och kanske sorterat ut lite gammalt.
Fina kannor tycker jag också, och billigt :))
Kram
Marie