måndag 27 maj 2013

Årets bal


Hej hopp!

Då äntligen var den efterlängtade balen idag! Det har planerats och handlats och jag vet inte gud allt för denna kväll. Nog förstår jag att det är roligt......att klä upp sig och få vara en prinsessa för en dag. Vem hade inte tyckt det?

Jag och min son var väldigt eniga om att hon var den vackraste av alla ;)
(Prinsessan är sonens flickvän) Så det var väl inte så konstigt att vi tyckte det....hihi.




Nu blir det sängen tidigt för mig, för jag har erbjudit mig att åka och hämta henne inatt, då jag jobbar kvällen i morgon.

Sov sött,  Susanne

9 kommentarer:

blockethuset sa...

Åå så fin...och vacker bild!
Kram
C

Ett Vitare Hem sa...

Åh så vacker!
Ha en riktigt härlig tisdag!
Kram/Lena

Gunillasljusglimtar sa...

...Riktigt söt tjej sonen har! Så kul med bal,det var jag inte på när jag var ung...Synd det ♥ Kram Gunilla

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken fin prinsessa! Och vilken härlig miljö för foto. Det är många baler nu, varje gymnasieskola här har sin egen bal, kul att titta på bilderna efter helgen och se alla vackra klänningar och fina ekipage.

Kram,
Regina

Änglarna finns sa...

Så vacker hon är! Ja du..tänk att få gå på bal! Någonting som jag alltid önskat..men aldrig har gjort!
Jag önskar dej en fortsatt härlig kväll!
Kram Annika

Rosa i huset i vitt sa...

Javisst är hon en prinsessa..ha det bra
kram Rosa

Källeboda lantliv sa...

Javisst är hon underbar !
Söt flicka ..
Ha en bra student !
Kram Jeanette

Anonym sa...

Åh så vacker!!! Vilken kväll, balens drottning.
Så snäll du är som kör "taxi"
Kram
AC

Anonym sa...

Så vacker hon är, en prinsessa för alla dagar!
Kram Birgitta