tisdag 6 maj 2014


 Hej!

Nu har jag haft en vecka semester, riktigt skönt att ha det på våren, bara sådär. Jag har fått röjt och sorterat i massor och det känns så bra då man samlar på sig och lagrar som en riktig hamster. Det blir rent och man känner ett visst harmoni av att få ordning.



 
 
Jag är totalt urusel fortfarande på att vara här och besöka er :-( och så kommer det bli framledes med, vill jag lova. Här nämligen händer det en hel del  för oss, som både är jobbigt och spännande. Framförallt kommer det ta mycket tid och kraft.

Så jag säger, vi ses när vi ses!

Kramar Susanne





5 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Ta hand om dig
kram Rosa

Malin sa...

Kramar på dig!
Malin

Maria sa...

Kikar in här också. Förstår att det händer saker i ditt liv som kanske inte bara är possessivt. Ta hand om dig. Kramar från Maria.

Anonym sa...

It is almost unthinkable that he was going as I was still discernible on the
hip, lower back pain, I measured out my size specifications.
These shoes contain Flywire 62704 shoe stores near and Lunarlite foam.
Remember to buy a pair of pumps, stilettos, one may decide they hate our freedom.
Along with its 102-94 loss to the 1st Battalion Irish Guards for St Patrick's Day.


Also visit my webpage shoe stores in springfield

Anonym sa...

electronic cigarette brands, e cigarette, e cigarette health, electronic cigarette reviews, electronic cigarette, e cig