söndag 27 november 2011

1:a Advent


Heej!

Nu tror ni kanske jag har gått upp i rök? Men se ni det har jag inte:) Jag har bara så fantastiskt mycket att göra........Sally.......och pyssel........och förberedelser för min 40 års fest nästa lördag:)

I torsdags hade jag besök av en gammal vän. Vi umgicks mycket förr, men så flyttade vi och hon skiljde sig och vi kom ifrån varann:(
Så nu 10 årsedan vi sågs så träffades vi igen äntligen:) Det var sååå kul och vi pratade non stop i flera timmar;)))
Så glad jag är Jessica för att du hittade min blogg och hittade till mig den vägen:)


Denna super söta låda med hyacinter fick jag av henne, passar mig perfekt:)

Här stormar det och ösregnar, säkert likadant hos er...burr. Jag som skulle ut och sätta ljusslingan i trädet, tror jag hoppar det hihi.

Ha nu en riktigt fin första advent!
Kram Susanne

19 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Underbar adventsbilder!
Önskar dig en underbar adventssöndag!
Ha den bästa dagen ♥
Kram Raina

Johanna Stålros sa...

Vilken tur att du inte hade det och att du är tillbaka;) fint du gjort det. Önskar dig en jättefin 1:a advent. Kram Johanna

Gunillasljusglimtar sa...

Åh vilken fin låda...Vad kul att få kontakt med sin väninna igen o så genom bloggen...Kul!! Ha en fridfull advent.Här ÄR det storm o ösregn...blää.. Kramis Gunilla

Hanna sa...

Ville bara önska dig en fin första advent.
Kram
Hanna

Rosor och ruiner sa...

Vad kul att ni fick kontakt med varandra igen! Och vilket vackert hem din andra kompis har, helt fantastiskt! Ha nu en fin advent!

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Hej Goa!
Blir alldeles till mig när jag kikar runt hos dig!
Så mycket fint!!!
Allt från vänners vackra hus till pyssel, fina saker och goaste sötingen!
Stor varm kram Mimmi

Anonym sa...

Samma här, det blir inget ljus i träden denna helgen... hoppas på nästa.

Ha en underbar första advent!

Kram Birgitta

Vita huset 28 sa...

Hej vännen, förstår att du har mycket att göra med o med både hundvalp o planera kalas. Ja får göra de nästa år då jag fyller jämt. Men vi har ju iaf samma dag vi fyller på ju :)
Ha en skön kväll fast vädret är ursligt
Kram CAmilla

Anonym sa...

Kul att träffa gamla bekanta igen.

Vädret är inget vidare alls......har inte fått upp några ljus utomhus här heller....tror inte gubben skulle uppskatta om jag skickade ut honom nu i stormen.....

Kram Anneli

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ljusslingan får du sätta upp imorgon, du kan inte stå ute och göra det i sånt här väder. Och tänk vad bra det är och blogga, nu träffade du din gamla kompis igen. Jättefin låda med hyacinter.
Adventskram
AnnaMaria

Änglarna finns sa...

Gokväll!!!
Samma väder här...såå skönt att vara inne!
Visst är det kul..när man hittar tillbaka till gamla vänner igen!!
Önskar dej en fortsatt mysig kväll!!
Kram Annika

Anette sa...

Hallojsan vännen
Åhh vilken underbar låda du fått :)
Va kul att träffas efter sån lång tid hi hi förstår att ni hade mycke att prata om.
Ha de så himlans bäst.
Kramen Anette

Livet på landet sa...

Härligt att hitta tillbaka till en vän! Fin låda du fick:)

Men oj, vilket underbart hus i inlägget nedan!!

Kram Helena

Liza sa...

Vilket ljuvligt söt låda!
Så kul att ni hittat tillbaka till varann!

Ha det bra!

Kram Liza

Källeboda lantliv sa...

Hyacinter ett måste till advent .. Ja här stormar det för fullt ... Ingen ström heller suck ! Taket flyger nästan av ... Hjälp ! Tur attacken är hemma annars hade jag varit skiträdd... Undrar om man kan sova i natt ? Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Rapport till Vänfors sa...

Nej nej, för guds skull inga slingor i kväll...har du otur hamnar du i Borås eller så, håll dig inne.
Kram Annika

Gozzi sa...

Fin låda;) Och visst är det kul när man hittar varandra igen!
Hoppas ni haft en fin första advent, trots busvädret!
kram Jessica

Änglarum sa...

Halloj! vilken fin Header du bytt till :) så roligt med din ny gamla vän (Jessica) i bland gör omständigheterna tyvärr att det blir som det blir!Det blev nästan som en tidig Julklapp ;) så kul att du rapporterar hur det går med lilla grynet Sally..kramiz Jessica

jessikan sa...

Först och främst så älskar jag din header!

Såhimla kul med gamla vänner och minnen. Dom påminner en om sånt man helt glömt.

Kram Jessika