måndag 7 november 2011

Hejsan!

Då var måndagen avklarad, känns skönt på något vis när man gjort just måndagen tycker jag. Jag har lite olust när det är söndagkväll och man vet att man ska jobba hela veckan. Sen när man gjort måndagen så liksom rullar det bara på;)

Imorgon blir en lååång dag. Först jobbar jag till fyra, hämtar upp en son på vägen, åker vidare hämtar upp gubben som lämnat in bilen på verkstad. Vidare och hämtar upp dottern som spelat piano och sen hem. Därefter ska jag tillbaka till jobbet och vi ska ha mys där med vinlotteri. Sen hem igen och hämta gubben för att åka och hämta hans bil igen...suck, blir trött bara jag tänker på det;)

Jag kan redan nu säga att något inlägg härifrån blir det inte;)

Lite mer juligt som kommit fram här. Jag köpte ett antal kökshanddukar på Ikea, Tekla 5 kr/st och sydde en paradhandduk. Lagom med rött tycker jag.

Sen har även en julblomma kommit fram, dock inte riktig.

Nu väntar sängen igen på mig;) Bäst att lägga sig tidigt så man orkar med morgondagen:)

Kram Susanne

10 kommentarer:

Maria sa...

Verkar bli en tuff dag vännen. Sov gott nu så är du pigg i morgon. Natti natti kram Maria

Härliga Livet sa...

ja, ibland vet man inte hur man ska hinna allt, men det brukar lösa sig sig när man väl är där.
Fin parad handuk du har sytt.
Nu är det tisdag så det är full fart mot helg igen *Fniss*
Ha en bra dag. Kram kram

Vores have sa...

Hej Susanne.
Husk nu også at slappe lidt af.
Flotte billeder du viser.
Ønsker dig en god tirsdag.
Knus Hanne Bente ♥

STENLYCKA sa...

Oj,oj vilken dag, hur går det för dig? Hoppas vinlotteriet blev en liten avkopplande stund denna dag och att du gick hem med många vinflaskor!
Kramen från Raina

Viola sa...

Tur att den dagen är förbi...:) så rar paradhandduk, hoppas du har en bra dag, kram

Änglarum sa...

Halloj! hoppas du har överlevt dagen :) du kommer nog störtdyka i säng i kväll hi hi! vinlotteri lät kul! kram på dig/ Jessica

jessikan sa...

blööhhhdag med andra ord ;)

Så söt paradhandduk. Ikeas Tekla är toppen till det mesta!

Kramen

Lisa sa...

Hej du goa vän..Ja ibland känns livet som en karusell som inte går att stanna..Jisses så du också flänger på. Men som sagt bara måndan gått såå.. Men var rädd om dig ändå och tack för att du finns hjärtat. Mailen funkar inte här i Norge så du får adressen här..

Lisa Olsson Wiklund
Visgatan 10 e
70372 Örebro

Kan läsa mail men inte skicka. Ha de så bäst nu i vecka..

Kram Lisa

Nyanser av vitt sa...

Puuuh blir trött jag också...
Ha en fin dag.
Kram Agneta

Malin sa...

Hej!

Vad du fixar och står i! Fint blir det också!
Ha en fortsat trevlig vecka!

Kram Malin