söndag 26 augusti 2012

Hejsan!

Ja här är det lite trögt med inlägg. Är som det är för många att tiden inte räcker till.
Jag har varit på Gekås i veckan, ska visa er några fynd en annan gång. Annars så shoppade jag inte så mycket där denna gången, spar det till nästa gång ;)

I fredags var det personalfest och jag hade så jäkla roligt! God mat och mycket dryck, levande musik och jag dansade i 3 timmar. Mina fötter är så ömma fortfarande för jag hade ju inte bra skor för dans inte, men snygga var dom hahaha.

Dagen efter mådde jag som förtjänat och därför ryckte jag upp mig och åkte till torget och tittade på Anna Skipper. Hon pratade om hur man blir av med sockerberoendet bland annat och visade äckelbordet och må bra bordet.


En fantastiskt bra timme med mycket skratt och goda råd. Glömde ju självklart kameran så det fick bli några kort med mobilen.

Sen blev det inte många knop den dagen;)

Jag har så söta rosor som blommar i trädgården. Blommorna är små och många på varje liten kvist, har ingen aning om vad det är för sort.
Var ju tvungen att ta in en bukett så jag kan njuta även inne. Jag blanda i lite brudslöja med blir så sött, men fy vad brudslöja luktar illa:(







Nu blir det sängen här och jag har en känsla av att det inte kommer dugga tätt med inläggen nästa vecka heller:( Då jag jobbar 6 dagar av 7.
Tackar alla så mycket som kikar in här trots att jag är en dålig bloggvän just nu.

Kram Susanne

9 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det låter som du haft trevliga dagar med både nöjen och "matnyttigt"! Önskar dig en bra jobbvecka, men hoppas att du får lite tid för avkoppling också.

Ha det gott!
Kram,
Regina

Johanna Stålros sa...

Låter ju som toppendagar;) Kramar

Änglarum sa...

Hej!Anna Skipper är bra tycker jag!! o så kul att få svänga de lurviga ;))ha en fin vecka!jag har gjort mina 6 dagar när jag kommer hem i em!kram Jessica

STENLYCKA sa...

Godmorgon kära Susanne!
Jag känner också igen mig i det där med inlägg...var tar tiden vägen.
Vad kul att personalfesten var trevlig sådant piggar alltid upp i vardagen.
Hoppas dina små fötter mår bättre idag!
Nu får vi ta tag i den nya veckan så ses vi på bloggen om ett litet tag!
Kram Raina

Vita huset 28 sa...

Hahah de låter som några roliga dagar enligt mig. Både med fest o få en pekpinne sen också :)

Fina blommor
Kram Camilla

Anneli sa...

Kul med personalfest!

Kan sakna den tiden med arbetskamrater..............en personalfest med mig och bara "gubben" kanske inte blir lika kul.

Ha det gott,
Kram Anneli

Rosa i huset i vitt sa...

Kul med fest och visst får man lida pin dagen efter..men det kan det vara värt tycker jag ..kul att släppa loss ibland

ha det bra
kram Rosa

Hanna sa...

Låter som bra dagar.
kram
Hanna

Härliga Livet sa...

Låter som roliga dagar. Fest är väl alltid kul, så det kan ju vara värt att må lite dåligt ;)
Ha en skön vecka nu.
Kram Pernilla