tisdag 27 juli 2010

Hej hopp!

Fick tag på en till gammal resväska, denna gav jag hela 10 kr för *S* Det kallar jag fynd!!! Jag köpte den 1 maj i år men har inte fått tummen ur att målat den innan nu.



Jag har bara målat vitt inuti, kan nämligen inte bestämma mig vad jag ska göra. Så nu mina kära bloggvänner får ni hjälpa mig:))))
Vad ska jag göra inuti? Fortsätta med ränderna? Sätta bara en bild? Eller skriva något? Ja nu får ni komma med förslag:)

Nu ska jag dra i väg på en liten semester tripp, i vårt vackra land! Vi ses!

Kram Susanne

7 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Då önskar jag dig en trevlig semester

Stina sa...

Snygg väska du fixat. Du får skriva "Jag är tom" i botten.:-D Stor kram från mig.:-) Stina

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Hoppas att du får en riktigt härlig tripp ... ska bli kul att se sen vart du for...

Gillade Stinas förslag om väskan! ;)

Kram på dig!
Mimmi

Ett Vitare Hem sa...

Du så snygg den blev!! Ska du förvara den stängdså skulle jag inte måla den inuti men om du ska ha den öppen hade jag nog låtit ränderna fortsätta in i väskan...
Ha en härlig dag!
Kramis/LenaS

Ullis/Leva på landet sa...

Det blev ju jättefin. Kul när man gör sådana fynd och kan fixa till dem så bra;)
Kram Ullis

Anneli sa...

Hejsan.

Snyggt blev det med randningen.
Skulle nog fortsätta med det inne i väskan.

Roligt att göra sådana fynd och sedan förändra efter eget tycke och smak.

Ha det gott,
Kram Anneli.

Norregård sa...

Hej!!
Vad fin!! Skulle målat vitt inuti;o)
Ha en trevlig liten tripp nu!

Kram Malin