söndag 25 juli 2010

Pyssel i regnet



Hej!

Då har en vecka gått av min semester, bara 4 kvar då;) Vädret är ju inte så skoj men får hoppas att det kommer några fina dagar till. Spelar inte så stor roll men allt är ju lite trevligare om solen skiner:)
Jag har varit iväg på en hel del loppisar, inga större fynd men fick tag på en gammal dörr, så det var skoj!
När regnet bara öser ner så passar det ju bra att greja inne. Så nu fick jag äntligen sytt och fixat i lilla toan som jag har tänkt gjort hur länge som helst.
Så här såg det ut innan:

Bort med dörrarna och så tog jag ett örngott som draperi.
Efter:

Fint broderat, tänk vad dom la ner mycket tid på detta vackra handarbete. Det tackar vi för:)

Sist men inte minst, en bukett rosor från trädgården. Det blommar som mest i den rabatten just nu:)

En ros till er alla söta som tittar in och tackar för era goa kommentarer, dom värmer:)
Ha en fortsatt skön kväll!
Kram Susanne

3 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Jätte fint kära du!!!!
Jag har inte hunnit runt på så mycket loppisar i sommar =(
Men det får jag ta igen här till hösten ;o)
Ha det gott och kramen till dig *

Anneli sa...

Hejsan.

så fint du gjort, fiffigt med det vita örngottet istället för dörrar.

Vad skoj det låter med alla loppisar du varit på.
Jag har också sprungit runt en del, men vad mycket skräp man ser, man får verkligen ha öga för fynden.

Har två veckors semester kvar med så lite som möjligt inplanerat, skönt att ta dagen som den kommer.

Ha det fint vännen,
Kram Anneli.

Malin sa...

Hej!

Så härligt med loppis rundor! Och extra roligt när man fyndar något, ofta har jag höga förväntningar och så hittar jag inget alls. Det blev jätte fint med ditt lilla örngott. Tänk att så lite kan göra så MYCKET.

Kram Malin