lördag 28 augusti 2010

Så skoj med loppis


Halloj!

Ja herregud nu har jag fått blodad tand på att ha loppis själv. Det var jätte skoj ju!!! Tror jag ska leta reda på mer grejer i mina skåp, och sen har jag lite ideer om att kanske pyssla lite och sälja det med:)
Det kom lagom med folk men framför allt så handlade dom bra, kul!

Denna lilla burk kunde jag inte motstå, jag har ju lite i denna serien sen innan. Så romantiska och passar så bra in i badrummet nu när där går i turkost.

Just nu så ligger det bomull i.

Sen har jag pysslat lite, tvålar som jag har packat in och pyntat, skoj pyssel:)



Här ligger dom tillsammans med några rosor. Rosorna är gjorda av tvål dom med, det kan man inte tro, eller hur? Jag köpte dom på Jysk, bara för att ha dom till prydnad.



Som vanligt har jag mycket på G. Hoppas att jag är full av energi i morgon :) Jag önskar er alla GODINGAR en trevlig lördags kväll!!!

Kram Susanne







6 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Är ju jättekul att ha loppis själv. Dessutom är det ju så skönt att bli av med saker. Kul att du är nöjd med färgtipset. Jag njuter av mitt kök och hoppas att du också kommer att göra det. Så tråkigt med er hund, jobbigt att mista en sådan kär vän. Tur att en ny liten valp är gå gång.
Kram Ullis

Jenny sa...

Vad kul det låter att anordna egen loppis! Det skulle jag oxå vilja göra nån gång:)

En sån söt burk o vad fina tvålförpackningar du pysslat!

Ha en härlig lördagkväll!

Kraam Jenny

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj det låteratt fixa loppis själv!!!!Vilken söt burk,fina tvålar och bara så underbart med rosorna.Önskar dej en skön söndag kram Rita ♥

Lilla Lycksta sa...

Jättefin, charmig burk. Fina tvålar du pysslat till. Ha en fin söndag.
Kram Camilla

Unknown sa...

http://www.vindsromantik.blogspot.com/

Får tårar i ögonen, när jag läser om er hund, så tråkigt, men inget att göra åt.
Har själv en hund på snart 15 år, vi vet vad vi går till mötes, men livet är så, och hundarnas liv är ju kortare.
Fint med ditt pyssel.

Ha det gott
/Maggan

Rosor och Pioner sa...

Kul att det blev en lyckad loppis.
Söt burk och för att inte tala om rostvålarna och de små "paketen"
Kram och ha en bra dag