lördag 2 april 2011

♥♥♥


Tack snälla för era uppmuntrande ord! Ni är bara för snälla

Igår när jag kom hem efter jobbet så hade gubben min ordnat god middag och köpt en present. Inte vilken present som helst heller. Utan en vit.....

Japp ni ser rätt;) Snacka om att jag blev glad!!!!!

Sen kom min dotter hem från skolan och hade köpt denna på hemvägen:)


Min första pensèe, så söt! Så gulligt av dig lilla skruttan!

Sen bakade min äldste son en kladdkaka med chokladgrädde och hackad dajm, för att fira med:) Tack för den, skitgod var den!!!!



Ja jösses så bortskämd man blev! Jag kan ju säga att det var värt besväret att sluta;)
Jag tror nog också att mina nära och kära tycker mycket om beslutet jag tog för ett år sedan. Annars hade väl man inte blivit så bortskämd?

Idag har jag varit på loppisrunda. Min brorsdotter kom ner från Gbg. Som tur är så är vi inte alls ute efter samma saker;)
Hon hittade en hel del, kul!!! Jag köpte bara liiiite men vi hade mycket trevligt.

Nu får ni ha det bäst!

Kram Susanne







8 kommentarer:

jessikan sa...

Åh fina du! Va extra härligt att vara du idag. Sug i dej och njut det är såna dagar man behöver ha i bagaget när det blir tungt!!

Kramis

Livet på landet sa...

Vilken underbar familj du har!
Den vita...vill oxå ha!!;)

Kram Helena

Linda sa...

Oj herregud vilka fina saker du fick! Lyx! :D Grattis att du lyckats hålla upp så himla länge! Du är bäst ju! :D Kram från din brorsdotter!

Rosor och Pioner sa...

Grattis till allt fint, underbar och omtänksam familj du har.
Ha en fin kväll
Kram Susanne

Lantligt i smultronbacken sa...

Herregud så fina saker du har fått. Det lönar sig att sluta röka med andra ord. Hoppas fler nappar på det.

Kram Teres

Anonym sa...

Gratulerer med alt det fine du har fått, for en herlig familie du har!
Så flink du er som har sluttet å røyke, kjempebra!
Ha en fin helg!
Klem fra Mio

Uttan sa...

Men vilken dag :)
Å vilken fin vit sak Du fått.Woov alltså :)
Den kakan skulle jag vilja ha nu är såååå godis sugen.

Kram!

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Grattis och va duktig du är! :)) Vilka fina presenter och gulligt av dom. :)) Ha det så gott.