onsdag 20 april 2011


Hej!

Hur har ni det där ute? Har ni fått jord under naglarna? Här är det både jord under naglarna och sår efter rosorna:) Såå härligt!!

I morgon har jag tagit flexledigt för att hitta på något kul med tonåringarna. Dom har ju trots allt påsklov :)
Den äldste har haft fullt upp med att tvätta bilar och vaxat dom, han har fått ihop mycket pengar redan, trots att det är flera dagar kvar på lovet:) Han har det som ett jobb vid sidan om skolan och förhoppningsvis som ett sommarjobb.

Förra helgen var jag och barnen en sväng på loppis, idag ska ni få se vad det blev för fynd;)

En liten spegel, just spegeln är bortplockad men ni får låtsas att det är en;) Sen ännu en glasburk med lock;) har en riktigt stor samling nu hahaha, bara 10 :- så, och jag älskar den!



Spegeln och ljusstaken fick sig en omgång färg så här blev det:



Spegeln blev svart....




Vackra detaljer:)

Ha en härlig kväll!

Kram Susanne

14 kommentarer:

barbrok sa...

Vilka fina saker! Glasburken gillar jag bäst, men ljusstakarna blev superfina då du målade dem
Barbro

Anette sa...

Halloj
Vilka fina fynd du gjort o va fint de vart med färg hi hi jättesnyggt vart de :)
Ha en fin kväll
Kramar Anette

Mitt Vita Björkebo sa...

Härligt att du följer med =D!!! Men jag styr ;).
Visst e det härligt att umgås med sina älskade ungdommar =).

Underbara fynd du gjort...älskar det snirliga vackra!!
Härligt!
Kram till dig!!!
PS Härligt det kändes ömsesidigt =D DS

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Vilka underbara fynd du har gjort!
Flinka fingarar som fixar å trixar me!

Gott med lite extra ledigt hoppas ni får en härlig dag!
Kram Mimmi

Unknown sa...

Vilken lyckad loppisrunda, du har verkligen hittat fina saker, och de blev fina i vitt.

Önskar dej en underbar påsk.

Kram Maggan
http://www.vindsromantik.blogspot.com/

Fredde sa...

Jord under naglarna har jag fått lite av och mer blir det i påsk, då vädret tillåter det.
Vilka fynd du fyndat och snyggt blev det när du målade spegeln o den fina staken.
Detaljerna blir så annorlunda och detaljrika på ett o annat sätt.
Spegeln gillar jag, är på jakt efter liknande att hänga upp i hallen i den storleken.
Glad påsken.
Kramis

jessikan sa...

Vilka fynd!!! Spegeln går ju inte av för hackor!

Nån jord under naglarna blev det ju inte eftersom jag glömde köpa blommor.... får bättra på det idag!

Kram J

STENLYCKA sa...

Godmorgon!
Idag har jag resfeber för jag har tänkt ta kvasten till Blåkulla, kärringar i min ålder vill gärna träffas inför påsken och ha lite trevligt..... Har alltid haft med mig katten Måns men han har gått upp så mycket i vikt så det kan bli risk att jag inte kommer lätt, nu går jag och tittar snett på grannens katt Lisa, en smärt liten sak, skall göra ett försök att få fatt i henne, men jag tror det inte blir lätt, har sett att hon går omvägar för mig, jag tror att hon anar något.....

Kram Raina

LjuvligtLantligt sa...

Men wow vilka fynd!!! Supersnyggt! Ja här vankas det shopping, städa lite o sen till uppfödare för att kolla valp..mer info om det sistnämda kommer så småningom :)
Kramkram Git

Källeboda lantliv sa...

vad duktig du är ...så fint du gjort om dina fynd ..kul ! skönt när ens ungdomar vill jobba och få en extra slant ....duktig kille ju ..önskar dig en skön påsk ..kram jeanette.kallebodalantliv

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Wow, så snygga dina fynd blev emd lite färg :)

Glad påsk vännen!!

♥ Villa Tretton ♥ sa...

GLAD PÅSK till dig..:)
Ha en uunderbar helg

Kram Susanne

Petra-Lantlig Charm sa...

Jag har en precis likadan spegel :) va komiskt! Vet inte om jag ska behålla den i orginal eller måla vit så tills jag bestämt mig får den vara som den är!

Ljusstaken var helt underbar! Älskar det snirkliga :)

önskar dig en Glad påsk!

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Fina fynd du gjort,spegeln blev för bra.