tisdag 24 maj 2011


Hej!

Nu är jag såå trött på detta vädret! Jag hatar blåst!! Mina pelargoner och andra blommor har blåst sönder:(

Idag har jag inte fått gjort många knop. Jag har varit helt slut efter helgens och måndagens jobb. Jag har nog sovit bort halva dagen, men ändå är jag dödstrött fortfarande.

Jag har åtminstone kört äldste sonen till bilskolan och medan han var där så loppade jag:) Idag fick jag punga ut med mer pengar;) Hela 38 kronor haha.

Dessa två i tenn som var handgjorda. Jag gillar tenn, lättskött och snyggt!



Sen hittade jag denna sköna damen.....


Nä nu blir det sängen igen...gäsp! Glöm inte att jag har en utlottning ;)

Kram Susanne

6 kommentarer:

Änglarum sa...

Gokväll... Säger som dig! trött /o förkylt :( man har planer för sin ledighet,sen blir det pannkaka..Helgjobbet tar otroligt med energi! Här i Jönköping pratas det om delade turer ev under veckorna!! då slutar jag!!!!(men det brukar pratas i några år innan det händer nåt ..Förresten Fina fynd :) kramiz Jessica

Rosor och Pioner sa...

Blåst är lindrigt...det är storm ute. Snygga fynd du gjort.
Kram Susanne

Hanna sa...

härlig syren.
kram
Hanna

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Det här vädret påverkar en massor, man vill bara sova bort hela dagarna! Synd med dina fina blommor, visst får det regna men inte att de ska gå sönder! Alltid bra med lite loppisfynd :) Blommorna gjorde sig fint i tenn!

Hoppas du blir piggare snart! Vill att det ska bli sol snart! Många bamsekramar Elin.

Källeboda lantliv sa...

ja ,jag kan hålla med om vädret ..visst påverkar det en ..man blir så mycket piggare och gladare av sol och värme...jag mådde så bra när vi var på semester nyss...nu börjar jag bli trött igen ...jobb.jobb.stress.stress hela dagarna...tänk att så ska man ha det ända tills pensionen nu ..ska man orka detta tempot som är i samhället ? det blev djupa tankar ...hi.hi..vilka söta kannor du fyndat ..syrener är bara SOMMAR ...kram jeanette.kallebodalantliv

Vita Björkebo sa...

Åh vilken välsvarvad vacker dam du fyndat...Jätte fin=)..
tenn "stopen"...Urfint=).
Jamen va eeeeeeeeeee det här för väder....Misströstar...*irriterad*...,Nädå inte det minsta JOOOOOO!!!!
jag HATAR verkligen oxå blåst....blir galen när det blåser..
Det förstör ju sååå mycket=(...Nä hit med RIKTIG sommar nu!!

Kram å hoppas vovvarna fick en promenad...,om än en så kort...

ANNA