söndag 12 juni 2011

Vinnarna!


Hejsan!

Nu är jag hemma på timmar och ska tillbaka till jobbet kl 16. Sen är jobba helgen gjord, skönt! Här blommar mina rododendron i full blom, vackert! Jag hade även velat ha den vinröda färgen, tycker den är allra finast.


Nu har jag dragit vinnarna, eller gubben och pojkarna har gjort det:)
Dom som nu kan torka sina diskbänkar skinande rena är:

Camilla Vita Huset 28

Helena Livet På Landet

Stina Lauras Gård

Ett stort grattis till er:) Maila mig era adresser så ska jag ordna så ni får era trasor;)

Kram Susanne

11 kommentarer:

Anette sa...

Grattis till vinnarna !!
Ha en skön dag trots jobb :)
Kramen Anette

Livet på landet sa...

Åhh vad roligt att jag vann!
Ha en härlig söndag!
Kram Helena

Anne Karins Mat og Vin sa...

Heldig vinnere, gratulerer så mye!:))
Klem Anne Karin

Änglarum sa...

Grattis till vinnarna! alltid kul med utlottningar!! äntligen jobbhelgen gjord :))) Ha en skön ledig dag du med i mon eller( tis) kramiz Jessica

barbrok sa...

Varför missade jag din utlottning?? Har varit dåligt med bloggande och bloggläsande senaste tiden. Grattis till vinnarna!
Barbro

Lantligt i smultronbacken sa...

Stort GRATTIS till vinnarna.

Kram Teres

Vita huset 28 sa...

Hej va kul att jag vann!!! Har mailat dig redan :)

Skönt att din jobbhelg är avklarad nu. Njut av en ny vecka i morgon.
Kram Camilla

freddesvitahem sa...

Grattis tjejer.
Kram

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Attans att jag missade din tävling ;)

Jättefina disktrasor, grattis till ni som vann! :)

Jag har en tidig sort av rododendron som blommat över för ett bra tag sedan, blommande rododendronbuskar är vackert.

Ha en fin start på veckan!
Kraam

Lilla Lycksta sa...

Ett stort grattis till vinnarna. Hoppas du har haft en härlig, ledig dag idag efter långhelgen. Ha det gott!

Kram Camilla

Nyanser av vitt sa...

Grattis till vinnarna vännen. Och TACK SÖTA för den underbara vinsten som jag vann i din förra utlottning
Kramisar i massor