lördag 10 december 2011


God kväll!

Nu börjar jag bli trött på både regn och blåst! Nu vill jag ha snö och blå himmel så jag kan få lite energi:) Detta mörker och trista väder gör ju att man bara vill ligga på sofflocket;) Apropå det så sov jag till kl 10 i morse...hmm...skönt men ändå trist för halva dagen går ju;)

Idag har vi tagit in granen och klätt den. Jag och min dotter kommer inte riktigt överens med hur den ska vara klädd så det blev till att kompromissa. Jag vill bara ha vitt och silver och hon vill ha mycket rött.




Här är lite vad som hänger i granen som jag vill ha;)

Imorgon är det julklapps köp och barnkalas på agendan. På kvällen träning, får se om jag hinner med bloggen då.

Kram Susanne

10 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Hej vännen!!
Håller med dej om vädret!!! Är också..så trött på detta...och vill ha snö!!!
Mys att klä granen..ja du ibland måste man kompromissa...:)
Önskar dej en God Natt!!!
Kram Annika

Anonym sa...

men jul är ju röd och grön och vitt för snön är vit !

Rapport till Vänfors sa...

Den lilla skridskon var jättefin:)
Kram Annika

Johanna Stålros sa...

Så mysigt att klä granen i hop även om man har lite olika smak;) fina julpynt. Kram Johanna

Cecilia sa...

Så fint julgranspynt du har! Känner igen istappen och snöstjärnan, har själv sådana. Idag ska vi införskaffa en julgran, men klä den hinner jag nog inte.
Ha en mysig tredje advent!

Kram Cecilia

Nyanser av vitt sa...

Håller med dig. Jag vill också ha lite snö nu. Jättefin gran.
Ha en fin tredje advent.
Kram Agneta

Vores have sa...

Hej Susanne.
Rigtig flot julepynt du viser.
Ønsker dig e god 3. søndag i advent.
Knus Hanne Bente ♥

Ett Vitare Hem sa...

Åh så fint pynt du visar!
Ha en riktigt fin tredje advent!
Kram/Lena

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Kikar in för att önska dig en fin tredje advent. Är säker på att din gran är underbar, oavsett om ni kom överens eller inte! ;)

kram kram

Anonym sa...

Här går faktiskt granen i guld...

Ha en mysig tredje advent!

Kram Birgitta