torsdag 22 december 2011

Hej!

Tack snälla för alla grattis hälsningar, ni är så gulliga♥ Jag hade en mycket bra dag! Här kommer några saker som jag fick:)

Av min äldste son fick jag denna kudde bla.

Så fin!!!! Green gate och precis samma som det porslinet jag fick innan:)

Sen fick jag denna ljuvliga snörhållaren av min goda vän Barbro:)

Visst är den underbar:))))

Sen fick jag denna av min kära mor. Hon vet ju så väl att jag har en förkärlek till grisar och kunde inte låta bli denna hahahaha.

Så söt:)

Nu fick jag ju fler superfina grejer men det får jag visa en annan dag:) Hann inte med att fota fler;)

Efter jobbet idag har jag gjort risgrynsgröt, griljerat skinkan, gjort köttbullar och Janssons. Dessutom har jag och dottern satt nejlikor i apelsiner.

Sen måste jag visa er mina tre sötnosar:) När jag skulle gå upp på övervåningen så stod dom allihopa där och tittade på mig när jag kom, så söta!

Nu önskar jag er en skön kväll!

Kram Susanne

5 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Så mycket fint du fått- det är du minsann värd! Kram

vild-rosen sa...

Så många fina presenter och vilken ljuvlig trio.

Önskar dig en riktigt GOD JUL

Kram Susanne

Jenny sa...

Grattis i efterskott Susanne!

Vilka härliga presenter du fick!

Riktiga sötnosar där på sista bilden:)

Ha en GOD JUL!

Kraam Jenny

Gunillasljusglimtar sa...

SÅ FIINA SAKER DU FÅTT...HA EN RIKTIGT go jul PÅ DEJ SJÄLV NU...KRAM PÅ DEJ ♥ GUNILLA

Rapport till Vänfors sa...

Du har verkligen fått mycket fint, minns vad du fick tidigare. Bara att tacka och ta emot.
Kram Annika