tisdag 22 januari 2013


 Hej!

Idag blev det en lång dag för mig. Jobb till kl 16, sen direkt och handlade mat. Hämtade upp dottern som spelat piano, hem och packa upp varor och lagade middag. Sen en promenad med vovvarna och så var klockan åtta och bygglov började.

På jobbet fick jag ett utbrott, haha eller stolleryck kanske. Blev så arg och irriterad så jag gick i taket. Det är så trist när man försöker ordna till en massa på bästa sätt och sen går det ändå åt pipsvängen:( Så då blev jag lite lätt förbannad...........


 Här ligger mina älsklingar i sonens säng, Molly till vänster och Sally till höger. Dom är ju helsyskon fast i olika kullar, så lika men ändå olika. Molly är lydig, snäll och väldigt kelig. Sally är busig, svåruppfostrad, och hon ska vara överallt och ingenstans samtidigt ;)


Jag måste visa er vilket fint ljus jag fick i julklapp av min kompis. Så söt ängel på.


Sen fick jag denna söta lyckta av min brorsa.


Det är kul när man får saker som är precis i sin smak :)

Nä nu ropar sängen efter mig, tar på krafterna att få utbrott ;)))

Kram Susanne

5 kommentarer:

Änglarum sa...

Tur att dagen har ett slut!och en ny står för dörren,hoppas den blir bättre!så fina presenter!och världens finaste vovvar <3 ha nu det fortsatt gott...kram Jessica

Stina sa...

Men så goa de ser ut.:-) Kram

STENLYCKA sa...

Bra att rensa luften ibland!
Vilka söta hundar, de ser ut att ha det mysigt!
Vackra saker du fick i julklapp!
Sov gott och en stor kram!
Raina

Stina sa...

Jag glömde säga rasen på Alfred.

Han är toypudel, bichon frisé och shih tzu.:-)

Photo by Maria sa...

Så fina hundarna är, och det är ju härligt att de har olika personligheter =)

Det ljuset hade jag inte vågat elda på, så vackert =)

Kram Mia