tisdag 3 februari 2015

Hall före och efter


Hej!

Kul att se att ni tittar in här och inte har glömt bort lilla mig trots att jag hållt mig borta mycket. Idag har jag varit hos naprapaten, jag har väldigt ont i mina axlar och nacke. Dessutom ramlade jag för en månad sen och slog i armen och det blev liksom inte bättre av det. Skönt att bli lite ompysslad då.

Hallen i huset var knallgul med gråvit träpanel när vi flyttade in. Panelen målades vit och vi målade tapeten upptill ljusgrå. Alla dörrarna har vi också målat då de var mycket färg som hade lossnat på dom. Vi har dock golvet kvar att byta, det är gräsligt och väldigt slitet. Dessutom så är trappan inte gjort något med. Den har bajsbrun heltäckningsmatta som ska bort, men Rom byggdes inte på en dag så det får bli ett senare projekt.


  Före


 





 Efter


 

 









Vi hoppas på att hitta ett trägolv när vi börjar riva som vi då behandlar istället för lägger nytt. Men det beror ju självklart på om det är nåt där och i vilket skick det är ;)

Kramar Susanne

7 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Wov vikken skillnad!! Vilket arbete ni grejar med:) Snyggt som attani alla fall...Hoppas du blir bra med dina krämpor ♥ Gunilla

Anonym sa...

Vad fint!! :)

Tips: tävla hos mina vänner Anna http://haga26.se/
och Carola:http://roomofkarma.se/

Anonym sa...

Hej! Det ser väldigt fint ut. Ni verkar hunnit en hel del:-)
Mvh
Lenita

Änglarum sa...

Hej! ser jätte fint ut i erat nya hus :) tänk vad färg gör under.Trist med värk,hoppas du blir lite hjälpt av naprapaten,Trevlig helg<3 kram Jessica

susanne sa...

Vilken skillnad! Nu är det ju en jättefin trapp/hall! /Susanne

Rosa i huset i vitt sa...

Vilken skillnad ...så fint det blev
kram Rosa

Malin sa...

Hej!
Så roligt att se dig här =)
Roligt att se Ert nyförvärv =)

Må så gott!
Malin