måndag 26 april 2010

Lite tvål, tack......

Hej!

Först måste jag tacka för era goa kommentarer, jätte skoj att läsa dom, man blir såå glad!!

Jag kan också säga att om det är något som ni inte tycker är bra eller om ni har tips att göra på ett annat sätt så tar jag tacksamt emot det! Jag tar inte illa upp av kritik eller så. Jag är en ärlig person som gärna vill höra ER åsikt om saker. Sen om jag tycker samma är ju en helt annan sak;)

Fantastiskt härligt väder idag med, vi hade 22 grader varmt mitt på dagen:) Kan ju inte annat än sticka ut efter jobbet och kratta lite i trädgården!

Vi har lämnar in sonens cykel idag på lagning, är det bara i denna familjen det behöver lagas cyklar hela tiden? Märkligt tycker jag, för våra barn är rätt så rädda om sina cyklar, men det tycks inte hjälpa:(
Sen kunde jag ju inte låta bli att åka in i målar affären och köpa vit färg också *S* Helt slut var det hemma nu och det funkar ju inte;)

I dag blir det bilder på tvålpumpar *S*
Fick syn på dessa söta pumpar på rusta så köpte några. Min planering var att när tvålen var slut i så kunde jag hälla i diskmedel i.
Vi har alltid både diskmedel och tvål vid diskbänken, blev mycket finare med samma pumpar!

På baksidan är det en STOR fjäril, så bara att vända om man vill ha lite förändring, det gillar ju dom flesta av oss *S*
Ett helt okej alternativ, tror dom kostade 19,90 st, billigt och bra:)

Kram Susanne

5 kommentarer:

Cilla sa...

Ja men så underbara dom är och priset är kanon!!
Hmm här hemma är det jag som är värst med punka på hojen.. Mannen suckar..
När vi är bort och man diskuterar hur mycket kvinnan gör i hemmet brukar han jämt få vatten på kvarnen.. -Fråga Cilla om hon lagar punktering?? Fniss

Ha det bäst rara vän!!
Kramen Cilla

hemma hos lilla mej sa...

Vilka rara flaskor och vad billiga.Kanonläcker.Gillar när det är fint på diskbänken.Önskar dej en skön kväll Kramar Rita ♥

Huset vid ån sa...

Hej Svejs! Jättefina o prisvärda flaskor! Du undrade var jag köpt mina röda o vitrandiga kuddar, dom kommer från Mio möbler. Hoppas att du hittar några där....Kram Therese

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ja du... Cyklar är ett kapitel för sig... så länge de finns kvar. Det finns många klåfingriga personer...
Flaskorna var jättefina!
Kram
Marie

STENLYCKA sa...

Vill bara titta in och säga hej och en kram. Har inte glömt av dig. För mig är det många som vill ha min uppmärksamhet nu som t.ex. pionen, dillen, rosorna och en och annan maskros, dessa tar faktisk all min fritid.
Ha det bra!
Med risk att du blir lite jordig så ger jag dig en stor kram Raina