onsdag 7 april 2010

Vårstädning


Nu är det verkligen vår!! Jag njuter i stora drag;) Nu på eftermiddagen hade vi 14,5 grader i skuggan, jag säger bara NICE!!!!
Jag fick sprattliga ben och struntade fullkomligt hur det ser ut här inne*S* Gav mig ut i solen istället:) Fram med skottkärran och krattan.......

Fick syn på hur mycket det hade vuxit bara på ett par dagar i rabatten :)

Här kämpar sig liljan upp

Här tittar lungörten upp med en liten rosa blomma

Här kommer löjtnantshjärta


Påskliljorna blommar för fullt

Jag fick till och med ut min son, hör till ovanligheten nu för tiden. Är väl så när man är 15 år och har viktigare saker för sig:)

Han fick leka lite med sin hund, hon älskar att leka med frisbee!


Min gamla Bella däremot hon ligger mest och tuggar på pinnar*S*

När man går till framsidan av huset brukar det se ut så här!!!

Jag tror hon tänker: - får inte jag följa med :(

Ha en bra kväll!

Kram Susanne

Inga kommentarer: