fredag 25 mars 2011


Hallå!

Fredag igen :)

Jag önskade att jag alltid var ledig på fredagar. Är ju perfekt att göra av med tråkigt jobb som städa tvätta m.m Då är ju helgen fri till roligare projekt;)

Idag har vi haft underbart skönt vårväder. Jag var ute länge och klippte ner massa gamla kvistar och blommor. Tände på en brasa och vips så är allt skräp borta med:) Skönt!!!

Det växer så det knakar i rabatterna. Jag såg att snödropparna var helt färdiga nu så jag var tvungen att plocka in några!




Tänk att jag har aldrig tänkt på att snödroppar luktar. Men det gör dom, inte mycket men liiite och så gott:)

Ha nu en riktigt härlig kväll, med god mat och dryck!

Kram Susanne

6 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag blir så avis på er alla där våren har kommit på riktigt och det börjar bli grönt. Här är det drivvis med snö än.

Ha en skön fredagskväll

Kram Teres

Hanna sa...

så fint.
kram
Hanna

Mitt Vita Björkebo sa...

Åhhhhhhhh underbara droppe!!!!
Vill OXÅ ha vår nu...,på riktigt..
Här har det varit storm i dagarna tre....,svinkallt ..bara precis ovan nollan idag..,men bara rusk å blåst....Blääää
*misströstar*

Ha en skön kväller =)
Kram ANNA

Viola sa...

Har oxå jobbat en del i trädgården, krattat här och där, en del som gömt sig under snön.. och fixat grusgångarna, det har ju plogats bort en del grus i vinter..så det är lite kala fläckar här och där.. ha nu en skön helg, kramen VIOLA

Anneli sa...

Hejsan.

Åh, vad mysigt det låter!
Kan känna hur gott det luktar när man tänder en brasa och eldar gammalt löv och kvistar.

Du kommer väl inte till Alingsås ännu?
Har inte fått ihop någon lista på "mysiga" ställen här.
Låt mig veta när det är dags!

ha en fin helg,
Kram Anneli.

Liza sa...

Så fint med små droppar i en liten vas!

Ha en härlig lördag!

Kram Liza