söndag 4 september 2011

Award


Hejsan!

Nu är jag hemkommen från helgjobb. Är helt slut efter denna dagen, fullt upp och så denna värmen på det;) Men nu är den gjord för denna gången:)


När jag satte mig vid datorn så fick jag syn på att jag hade fått en award! Såå roligt, jag blev super glad:) Det var gulliga Birgitta med bloggen Underbara Hem som har gett mig den. Tack snälla rara ♥

Motiveringen löd: Det jag gillar med den här bloggen är blandningen av inredning och trädgård. Precis som en blogg skall vara, där man kan få tips och idéer när inte egna räcker till.
Jösses blir ju generad :)

Awarden har som vanligt vissa regler;

Man ska länka till den bloggare som man har fått awarden av. Dessutom ska man ge awarden vidare till 5 bloggare, som har under 100 fasta läsare. Och så ska man svara på 5 frågor:

1. Varför började du blogga?
Jag kikade mycket på andra bloggar och började att förändra mitt hem åt det vita hållet. Jag tänkte att det kanske var någon som tyckte det kunde vara kul att se min förvandling.

2. Vilka bloggar följer du?
Jag följer många, listan kan ni se här på min blogg. Det finns så många fina bloggar som ger så mycket inspiration.

3. Favoritfärg(er)?
Vit, beige, grå och blå

4. Favoritfilm?
Har ingen särskild.

5. Vilket land/vilka länder drömmer du om att besöka och varför?
Jag älskar Grekland och har varit där många gånger när jag var yngre. Åker gärna tillbaka dit. Men ser gärna mer av hela Europa.

Nya bloggmottagare

Vita huset 28
En härlig blogg som bjuder på många tips och ideèr , inne som ute.

Ljuvligt Lantligt
En blogg som är den absolut roligaste och skönaste. Älskar humorn i den! Får mig alltid ett gott skratt när jag läser den:)

Lantligt i Smultronbacken
Denna blogg har allt! Inredning, trädgård och en massa goda recept. Inte nog med det, så får man tips och idèer med.

Vildros och Kaprifol
En blogg som bjuder på vardagen, barn, inredning, trädgård och mat. Dessutom bor hon i ett mycket vackert hus och har det väldigt smakfullt inrett. En inspirationskälla.

Lizas Lantliv
En blogg som bjuder på "livet på landet", bland kossor och hönor. Dessutom mycket inredning och renovering, ideèr och inspiration.

Kram Susanne

8 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Grattis!
Alltid kul när ngt oväntat dyker upp!
Önskar dej en fortsatt mysig dag! Här Vräker regnet ner....!! Så här skall mysas hela dagen!
Kram Annika

Vores have sa...

Tillykke med din award.
Ønsker dig en god mandag.
Knus Hanne Bente ♥

Änglarum sa...

Grattis till både dig och de du skickade vidare till.. ha en bra dag! kramiz Jessica

Liza sa...

Grattis till awarden!!
Och tusen tack att du ger den till mig!!
Vilken fin beskrivning av min blogg, nu blev jag så glad!! =)

Kramar Liza

Vintage House sa...

Hej
Kul med award....
ha en skön start på veckan.
kram
sandra

Anonym sa...

Grattis till awarden Susanne, alltid roligt med uppskattning!

Ha en trevlig vecka!

Kraam Jenny/Hemma på Kråkered

Uttan sa...

Grattis till Awarden.

Trevlig Vecka.
Kram!

Linda - Vildros och kaprifol sa...

Tack Susanne för awarden och den fina motiveringen till! :)

Jag är i fjällen just nu så jag tar hand om awarden när jag kommer hem.

Ha det bra!
Kram kram