onsdag 7 september 2011

Ett tecken från ovan


Hej hopp!

Här öser regnet ner, sköööönt! Hehe, alltid någon som inte tycker det, därför retar jag er som inte tycker det....nanana na) Jag är på retsamt humör idag nämligen :)))

Nä då jag ska vara snäll. När jag körde hem från jobbet idag så såg jag en superfin regnbåge. När jag kört en stund så såg jag för första gången i mitt liv slutet på regnbågen. Det var coolt!!! Inte vet jag om det är ovanligt, men jag har då aldrig sett det:)



Kan undra vad det betyder, någon som vet?

Nu ska jag strax iväg på min träning, känner inte ett dugg för det men jag vet att det är såå kul när jag väl är där.

Kram Susanne

15 kommentarer:

Anette sa...

Hej vännen
Hi hi ja inte gör de nått att de regnar för jag har jobbat idag ,nu är jag hemma o ledig i 2 dagar o solen tittar fram tjohooo!!!
Lycka till på träningen ,duktiga du.
Kramen Anette

Photo by Maria sa...

Det är då du skulle tagit tag i en spade och grävt i slutet av bågen, där skall det ju finnas en skatt sägs det =)

ha ett gott träningspass, jag skall snart iväg på mitt =)

Kram Mia

Liza sa...

Mysigt att det regnar nån gång ibland tycker jag! =)
Åh det upplevde jag oxå för första gången nu i sommar, regnbågen gick rakt ner i ett träd i vägkanten när vi kom o körde!
Lite magisk känsla över det hela! =)

Trevlig kväll!

Kram Liza

Rosor och Pioner sa...

Vid regnbågensslut där finns skatten, du skulle ha letat.
Det är sköööönt med regn :-))
Ha en fin kväll
Kram Susanne

Johanna Stålros sa...

Vackert med regnbågar! Hoppas du sparade lite av din energi till träningen;) Kram Johanna

Lisa sa...

Det betyder att det snart kommer en skatt till dig hjärtat. Du kommer finna nåt. Ha de så gott på träningen, du är duktig...

Kram Lisa

Hanna sa...

Jag har faktiskt gjort det en gång också fast det är nog ett årsedan nu. Jag blev så chokad för jag trodde inte det var möjligt, men slutet var där.
Kram
Hanna

Vores have sa...

Hej Susanne.
Jeg tror at der er en krukke med guld for enden af regnbuen.
Skønne søde krammedyr du har lagt ind ( billede).
God træning.
Knus Hanne Bente ♥

Livet på landet sa...

Åh det var inte dåligt, måste ju absolut betyda något bra!
Javisst är det underbart på ullared, måste vara kul att ha så nära:)

Kraam Helena

Änglarum sa...

Hejsan! tack för tipsen "Bettys o hjärterum var mysiga butiker me like :)) men hallå har du missat pyssel skafferiet!!! allt i pyssel väg fanns, samt doftljus, små presenter, spetsar o band o gud vet allt.Sen var Tjejen super trevlig! Ha det gott1 kramiz Jessica

Anonym sa...

Här har det regnat hela dagen också, nu räcker det... jag tycker att du skall åka tillbaka till regnbågens slut, och hämta guldet...

Kram Birgitta

bakom berget sa...

Ja men du!!! Du skulle ha grävt där! Det är ju där den finns, skatten. Kan det vara återbäringen på skatten tro...Hmmmm...Nä, jag tror att det är en skatt av guld och ädelstenar faktiskt. Men du missade den. Synd!
Ha en fin dag i morgon. Det kanske regnar då oxå.
Kram.

Källeboda lantliv sa...

dutti,dutti så goa söta nallar ..de blir man aldrig för gammal för ...spännande med regnbågen ..ja kanske finns skatten där ..prova ...lycka till ! kram jeanette.kallebodalantliv

Anette sa...

Halloj igen !!
Måste bara in o tala om att du har nått att hämta hos mej ;)
Ha en härlig dag .
Kramar Anette

Hammarsbacken sa...

Men vilka söta gosedjur. Har själv en liten samling nallar. Regn gillar jag inte så värst. Däremot kan jag tycka att hösten är lite mysig. Lyften blir sval och klar och man får tända ljus inne. Du har en award att hämta hos mig.
Kram Sonja.