tisdag 31 januari 2012

Thomas Sabo


 Hejsan!


Tack snälla för era snälla kommentarer om min mammas arm ♥. Hon kämpar på;)

Idag har jag äntligen fått tummen ur att använda mitt presentkort jag fick av mina jobbkompisar när jag fyllde 40 år.
Jag köpte mig ett hänge från Thomas Sabo, så fint!


 Om man tittar noga så är det två vingar som formar ett hjärta. Passar väl mig....vita Falken;)

Så tack nu alla arbetskamrater för detta fina, jag bjuder på semlor på onsdag;)

Nu sitter jag här och gör ett snabb inlägg, ska strax rusa till jobbet.


Jag får se om jag hinner kika in till er ikväll när jag kommer hem.....
Kram Susanne

7 kommentarer:

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Ja det var verkligen söt,ha en bra fortsatt dag.

Änglarum sa...

Gulligt smycke! skicker krya hälsningar till mams !kram Jessica

Änglarna finns sa...

Hej vännen!!
Underbart smycke!!
Älskar Sabo..har ett armband med berlocker från honom...som jag verkligen gillar!
Önskar dej en fortsatt mysig dag!!
Kram Annika

Tre Tanter sa...

Underbart smycke!

kram 3 tanter

Rosor och Pioner sa...

Vilket fint smycke. Eftersom jag lider av alzheimer light har jag inget minne av att jag sagt grattis till dig så jag gör det nu om det är så att du nyss fyllt år och jag missat det.

Kram susanne

Lisa sa...

Hej söta..Jag ÄLSKAR Tomas Sabo. Jätteläckert halsband du har köpt. Passar dig perfekt. FIna blomster. Hoppas mamsen fortsatt piggar på sig..

Kram Lisa

Vores have sa...

Hej Susanne.
Rigtig flot smykke.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente ♥