fredag 11 februari 2011




Hej!

Här blev lite shopping idag, men tyvärr hade inte dom grejerna som jag hade tänkt mig kommit in ännu. Men inte går man väl tomhänt ut ur affären för det;)

En sak jag shoppade var denna brickan, vit, shabby och romantisk. Kan man motstå sånt?? Nä, inte jag i alla fall.



Nu har man en ledig helg att se fram emot, så skön denna känslan är :) Tyvärr så går den ju så fort men man får väl försöka att stanna upp och njuta.

Nu önskar jag er alla en riktigt skön helg!

Kram Susanne

8 kommentarer:

Vit som snö sa...

Vilken söting till bricka:) Den skulle nog följt mej hem oxå om jag råkat gå förbi;)
Fast tänk, jag var på 3 secondhandbutiker idag men lusten att handla fanns inte:S
Något är fel...;)
Men...jag handlade på ICKE-secondhandbutik i o för sej...så kanske det inte är något fel ändå;)
Har precis sagt godnatt till mina brudar o tänker göra en bloggrunda nu:)
Ha en riktigt mysig helg!
Kram Cilla

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken fin bricka!
Ha en riktigt härlig dag!
Kram/Lena

Margot sa...

Vilken läcker bricka, jättefin!
Önskar dig en riktigt härlig och fin helg!
Kram Margot

Vita huset 28 sa...

Åhh en sån söt bricka, nej den kunde ju inte stanna kvar i affären :)
Ha en skön ledig helg
Kram Camilla

Uttan sa...

Fin bricka...Det gjorde Du rätt i som köpte den.

Trevlig Helg!
Kram!

Hanna sa...

Jätte fin bricka.
Kram
Hanna

Ullis/Leva på landet sa...

Så snygg bricka. Vilken tur att du får shoppa en gång till sedan när de saker du ska ha kommer hem.
Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Anonym sa...

Underbar bricka, vart har du köpt den?
Annika