tisdag 1 februari 2011


Hej!

Ni är väl för söta som uppmuntrar mig om min träning, TACK!! Det blev ingen promenad dessvärre idag :( Jag hann helt enkelt inte. Varför är det så mycket jämnt? Men men får ta det som en mellandag ska ju gympa i morgon igen:)

Jag hittade lite mer när jag var på loppisen igår, denna klädborsten för 8 kr.



Sen ramlade jag på Herr och Fru Duva med;) En fick flytta in i buren och en fick bli sittande på trollhasseln.





Då var vi inne i februari månad, den brukar ju gå rätt fort. Sen mina vänner är det mars!!! Då äntligen kan man se att våren är på gång:) Inte så långt kvar :))) Härligt!!

Nu blir det sängen tidigt ikväll, är helt slut.

Kram Susanne

6 kommentarer:

Vit som snö sa...

Åhh vilken söt borste!! Den föll jag för:)
Du behöver nog en vilodag mellan varven också;) Det låter som en bra viktminskning tycker jag... en sån som hellre är varaktig än att man snabbt rasar i vikt och aldrig unnar sej nått. Då blir tillvaron så tråkig oxå...
Ha det gott! Kram Cilla

Källeboda lantliv sa...

ett roligt fynd du gjort ..en söt liten borste..din lilla fågel var ju en kul grej ...gillar trollhasselgrenen ..där passade ju den ..nu ska jag också krypa ner ..och läsa nya hem å trädgård ..ses snart igen ...kram jeanette.kalllebodalantliv

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka fina fynd!
Ha en fin dag!
Kram/Lena

Vita huset 28 sa...

Vilken söt borste, till fyndpris också :)

Gillar fågeln i ormhasseln, måste nog ta o norpa lite från mina föräldrars träd o måla som du ;)

Ha en skön onsdag
Kram Camilla

Rosor och Pioner sa...

Vilken fin borste du fyndat, till bra pris också.
Har varit ett par härliga dagar nu med sol och takdropp nästan så man kan ana våren.
Ha en finfin kväll
Kram Susanne

Uttan sa...

Den borsten var fin ...8 kr ingenting nästan gratis ju.

Kram!