torsdag 15 mars 2012

Reklam

Halloj!

Redan torsdag! Så skönt. Helgen närmar sig med stormsteg:)

Idag blir det reklam;) Jag har köpt en sån fin väska av min sons flickvän. Hon går i gymnasiet och driver företaget Enveen UF tillsammans med några andra tjejer i klassen. Dom syr och trycker väskor som är helt miljövänliga. Man kan välja tryck helt själv, tex ett foto man har hemma.

Om ni vill köpa och hjälpa dessa tjejer så kan ni maila: jenny.kaspersson@enveenuf.se eller gå in på facebook: www.facebook.se/enveenuf och priset för dessa är 99:-

Länk
Jag tycker min väska är så fin, så jag vet inte om jag ens vill använda den;)

Nu önskar jag er en riktigt skön avslutning på arbetsveckan!

Kram Susanne

6 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Hej gumman! Jättefin väska! Inget farligt pris heller:)) Hoppas du har en lugn kväll..kramis Gunilla

bakom berget sa...

Ja den väskan är ju verkligen fin! Vilken bra presentidé förresten. Jag ska kolla deras sida.
Ha en fin fredag! Kram Åsa.

Vita huset 28 sa...

Hej vilken fin väska o bra pris också.

Ha en skön kväll
Kram Camilla

Nyanser av vitt sa...

Den var verkligen jättefin. Ha en mysig helg.
kram Agneta

Vores have sa...

Hej Susanne.
Flotte billeder.
Ønsker dig en god week-end.
Knus Hanne Bente

Änglarum sa...

Hej! väskan är jätte fin! o billig dessutom ;)) trevlig helg!kram kram Jessica