lördag 9 oktober 2010


God kväll!

Hur har ni det där ute? Här är det bara bra och vädret har varit så fantastiskt underbart idag:) Tyvärr så har jag inte hunnit njuta av det som jag hade velat.
Jag gick upp först halv tio, iväg på Mark slöjds rea. Där var det 50% på all andra sortering! Så skoj att shoppa när det nästan är gratis:) Nu var det nästan bara julbelysning men där är vi ju snart. Jag handlade en el ljusstake i vit smide, en stor bock med ljusslinga på, en ljusslinga utomhus, en boll lampa i ståltråd, en kvist med belysning allt för 220 kr. Fynd va??

Sen var det bara till att hem och byta om och iväg på 15 års kalas. Som tur va så var det fortfarande ljust när vi kom hem så jag kunde fixa lite ute i trädgården.
Krattade lite löv och plantera lite jordgubbsplantor. Plockade även in studsmattan för i år.




Plockade med mig lite kvistar från en buske, det är ju så vackra färger ute nu:)

Ni trodde att jag hade köpt spetsarna på Ullared. Men NEJ det har jag inte, jag fick en hel påse av en mycket snäll äldre dam :)

Nu får ni ha det riktigt trevligt ikväll!
Kram Susanne







6 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Susanne!
Låter som du fyndat bra idag!

Jasså du bor i Fritsla? :) Åh vad mysigt det var där, syrran o jag spanande in alla vackra hus som låg utmed vägen från Kinna:)

Lena hade ju hur mycket fint som helst i sin butik, det var inte sista gången vi besökte henne;)

Ha en trevlig kväll!

Kraam Jenny

Lauras gård sa...

Vilka fina kvistar du har plockat in! Roligt att gå på rea och fynda lite till jul, snart är vi ju där... Själv har jag varit i skogen och plockat svamp. Skönt att komma ut för både oss och hunden. Synd att vi inte tar oss tid till det oftare då vi har egen skog så nära... Kram Stina

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad kul att fynda lite ;o)
Ha en finfin kväll!
Kramis/LenaS

Gårdsromantik sa...

Vilken härlig höstglöd!
Så roligt med sån vrålrea!!!:-)

Kram Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

Hannis sa...

Vilken härlig färg!
Perfekt när man kan fynda billiga julsaker=))
Själv så är jag inte så mycket för julen men någon fin adventsstake ska jag leta upp i år.
Lite ljus måste jag bara ha*skrattar*

Kram till dig/Hannis

Vita små hjärtan sa...

Härliga höstbilder!!!!
Men så kul att fynda nästan gratis!!!!
Ha en fin söndag!
Kram Agnetha