onsdag 27 oktober 2010


Hejsan!

Tack snälla för era grattis hälsningar:) Dagen blev lyckad!

Nu är jag precis hemkommen efter jobbet. Jag är trött och har mycket ont i halsen och har hård hosta. Men vad gör det om hundra år? Nä precis, så inget gnäll om det:)
Detta blir därför ett snabbt inlägg och jag får kika in till er i morgon istället. Jag har märkt att dom har börjat fylla upp med massa julpynt i affärerna redan. Ramlade på denna nissen som fick flytta hem till mig.



Han kanske blir min hustomte, inte såå skrikande röd och julig :)

Kram Susanne

5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken söt hustomte som har flyttat in hos dej.Bara så söt.Hoppas att du får en härlig torsdag och att hostan ger med sig.Önskar dej en härlig dag rara du .Kram Rita ♥

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken sötis-Nisse du fått fatt i!
Ha en finfin dag!
Kramis/Lena

Malin sa...

Hej Vännen!

Sån söt liten nisse! Klart att han är en hustomte!! Jultomtar är ju röda ;-)
Hoppas du klarar dig från att bli liggande.... Det är ju inte alls kul, tänk att man kan längta efter att få ligga sjuk vissa dagar och så när man blir det så upptäcker man att det är piss tråkigt.

Sköt om dig nu och drick varmt!

Kram Malin

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Så söt.

Anonym sa...

Julsugen förstår jag. Fin tomtenisse. kram Barbro