fredag 29 januari 2010

Fredagsmys

Hejsan!!

Idag har jag haft besök av min härliga vän Barbro. Vi har shoppat loss här i byn, eller hon shoppade loss och jag bara tog in en massa inspiration. Jag tycker själv att jag var hemskt duktig som inte köpte någonting alls *S*
Men det är så ibland i allafall för mig, antingen köper man en hel del eller så blir det ingenting.

Efter allt springande i affärerna så började magen kurra och kaffe tarmen skrika. Fika dags!!!


Det blev semlor till kaffet, visst är väl denna tiden underbar när man kan frossa i semlor;) Nu skulle då inte jag äta detta onödiga :(
Men jag måste få unna mig ibland, och det är ju fredag idag och fredags mys.

Nu önskar jag er en super skön fredag med mycket mys!!

Kram Susanne

4 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Kikar in o Tackar för titten inne hos mig....Visst är det gott med semlor! Mums, vad goda dom ser ut! Önskar dig en Trevlig Helg! Kram Therese

Hannis sa...

Näää,nu blev jag sugen på semlor också!
Har inte ätit någon än.

Måste ju säga att du faktiskt var suveränt duktig som inte handlade något*skrattar*
Hur jag än gör så lyckas jag alltid komma hem med något!

Tack för dina rader hos mig=))
Kram Hannis

Ett Vitare Hem sa...

Tack för besöket, visst kan man få en känsla av att man varit duktig som inte handlat, ibland har man inte riktigt rätt gnista medans man ibland shoppar en massa ;o)
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Camilla sa...

Hej Susanne...Vilken mysig och personlig blogg jag hittade till. Så gott med semla ska faktist iväg nu på semelfika =)

Tack för titten.

Kram Camilla