måndag 18 januari 2010

Snön faller..........

vit på backen och det är ju inte såååå skoj =(















Jag vill ha vår nu ju!!!!! Men jag får väl lugna mig det är ju bara januari, så man kan väl inte vänta sig annat.


Tack för dom fina kommentarerna och jag måste säga att detta är verkligen jättekul=)

Idag har jag oljat in köksbänkarna och vilken skillnad det blir=), jag blir lika förvånad varje gång.
Dom blir som nya, I like.









































Detta bordet räddade min son från tippen för några år sedan. Då var det ljusblått och han ville absolut ha det. Han hade det i sitt rum då. På den tiden älskade han krukväxter och skulle ha det framför fönstret fullt med blommor.

Nu är intresset för krukväxter inte sååå stort längre "S". Så då var jag snabb med att ta penseln och den vita färgen och vips så blev det ett helt okej bord =).
Så jag måste tacka min son för han var envis och absolut skulle ha det


















Denna hyllan hade hängt på ett gammalt torp och då var den mörkbrun, men så mycket bättre vit tycker jag.

Kram Susanne

Inga kommentarer: