söndag 17 januari 2010

Nu börjar det bli dags att fundera på vad man ska göra på sin semester.
Har ni bestämt er redan?

Jag har då inte bestämt mig ialf =( är nog väldigt velig när det gäller detta.


Om vädret är vackert så vill jag nog stanna här i Sverige......men regnar det....urk.....då är ju Grekland underbart.

Hyra en stuga i Danmark då? Eller Gotland är ju vackert.

Suck svårt detta =)

Jag får njuta av att titta på min resväska sålänge, den köpte jag på en loppis men då var den brun.
Snabbt fram med penseln och nu är jag supernöjd med den*ler*
















Nu är den fylld med lite loppis flaskor, tidningar och en murgröna.

Kram Susanne

4 kommentarer:

vitating sa...

Hej vännen!
Tack för din kommentar! Visst är det underbart med loppisar! Fin fin väska! Jag har gjort liknande med en gammal resväska men just nu älskar jag de där murrigt bruna oxå! Kul med en ny blogg, välkommen till bloggvärlden, det är såååå kul!!
Kram Maria

K sa...

Heeej TACK så mycket för din lilla hälsning och varmt välkommen i den underbara bloggvärlden ;D
Guuuusikken vicken FIN VÄSKA Tur för oss att du börjat blogga ;D
KRAM/K

Det vita dårhuset sa...

VÄLKOMMEN Susanne !!
Snacka om rivstart *ler*. 3 inlägg på kort tid....det bådar gott det här ,o)
Visst är det väl tur att det finns vitfärg?! Snabb och enkel förvandligt till det bättre :o))).
Hoppas din vecka blir bra och kram på dig! / ERika

Hagbacken sa...

Hej och välkommen som sagt! Ska bli jätteroligt att följa dig här, är det något du undrar över så hojta!

Jättefin väska!//Kram Linda