onsdag 20 januari 2010

Hejsan hoppsan!!

Tack för tipsen och era kommentarer=)
Denna veckan är tuff för lilla Susanne*Ler*, Helgen som var började vi röja i tvättstugan.......sen jobbar jag hela veckan och inte minst så har jag börjat röra på dö fläsket med hahaha.

Jag köpte för en tids sedan en spinningcykel...hmmm har väl inte rört den sååå väldigt mycket. Men som ni vet, nytt år och nya löften....suck....

Har nu cyklat på denna cykel 5 gånger=) jag kör varannan dag, men herregud!!!!!!!!!!!!! Pust......... svetten rinner, kan knappt prata på en halvtimme efteråt *S*

Men måste säga vilken adrenalin kick man får......ojojoj........förutom idag.!! Hmmmm idag höll jag på att svimma på sadeln, benen är spagetti och helt slut.Fast jag tror att nästa gång känns det sååå bra igen=) man måste ju tänka positivt;)


Så nu blir här andra bullar, vältränad och snygg till bikini säsongen ..........näää knappast men kanske kan få lite energi och välmående iallafall.

Så nu får jag väl mest titta på bullarna.......suck vattnar sig redan i munnen=(

Ha nu en härlig kväll kram Susanne

1 kommentar:

A home far away sa...

Stå ut, suget kommer att avta, tro mig:)

Ha en fin dag
kram Gunilla i Singapore