tisdag 26 januari 2010

Hall

Hejsan!!!

Idag blir det lite bilder från våran hall.
Så välkommen =)







Ett litet hjärta som jag har försökt att knåpa ihop "S"









Jag har hört att det ska bli lite oväder i morgon, blåst och snö iallafall här nere i västra Götaland. Känns väl sådär kul men jag har hellre snö en regn.
Det finns inget tristare en regn när man har två hundar. Om ni visste vad dom drar in då =(
Det är tur att min bäste vän heter dammsugare.





Denna spegel hittade jag på tippen i somras. Eller snarare det var en tavla då med guld ram. Jag älskar den!!!! Ramen är så vacker, nu när den är vit såklart.





Denna hatthyllan har min käre man gjort, han snickrar och jag säger hur det ska se ut *fniss*




Jag skulle då aldrig vilja vara utan mina vovvar, har haft hund i hela mitt liv och det är verkligen människans bästa vän;)

Så nu ska jag och min bäste vän dammsugaren umgås lite.........









Jag hade massa små små nycklar liggandes, så då gjorde jag ett hjärta i ståltråd. Roligt pyssel....

Nu ska jag snart iväg till jobbet och ska nog svänga förbi en loppis innan. Kan nog inte hålla mig ifrån det........
Ha en skön tisdag!! Kram Susanne

2 kommentarer:

Inspiration i vitt sa...

ååå så mycket vackra saker du har. Din hatthylla är ju enormt vacker, vilken duktig Karl. Många fina saker som sagt var.'
Kramar i massor/Ingela.

Lönnen 13 sa...

Vilken fin hall ni har, med många fina detaljer också!
Ljuslampetterna var riktigt fina.
Kram Anneli