tisdag 19 januari 2010

KÖK

Idag blir det lite köksbilder.........


Dessa bokstäver är köpta på Fritsla Tyglager


Älskar dessa burkar som är från Glindra







Jag drömmer om ett vitt kök........... hade tänkt måla luckorna själv, men tveksam om resultatet blir bra....Hmmm...... någon som gjort det eller vet om det blir bra??

Våra luckor är i trä nu, typ betsade eller nåt, inte alls vad jag drömmer om=(





Varför känns vissa dagar så lätta, man känner för att greja och fixa och hinner allt. Men idag är det INTE en sån dag, dagen var kort och allt känns bara...bläää......

Jag ska lägga mig i soffan under min nya härliga filt som jag köpt, (visar er en annan dag) och bara vara. Är väl just det man behöver ibland..........bara vara..............

Kramiz från Susanne

3 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Helt ok att vara blääää ,o)
Då mår man sååå mycket bättre när dagen är ljus!
Och visst kan man måla luckorna!!! Jag målar ALLT! Det kan inte annat än bli fel och då finns det något som heter slip *fniss*. Och bara att göra om *ler*
Vilken låda du har i köket. En sån skulle inte sitta helt fel ,o)
Kramar Erika

VITA NYANSER sa...

Välkommen till bloggvärlden. Det är SÅÅÅ kul att blogga, åh, det ger så mycket och så många goa bloggvänner!!! Så åter igen välkommen. Din låda är underbart fin. Jag har målat luckor förut, vi lämnade in dem på sprayning, någon liten flaga kan släppa men då är det bara att fylla i nytt. Det kan även spricka upp i limningen då trä rör sig, men det kan man bota med silikon i springorna. Jag har nog målat det mesta, och ger mig gärna in i fler målningsprojekt, här blir det mesta vitt = )...

Kram L-L

Lönnen 13 sa...

Kul att hitta till en ny blogg!
Lådan är jättefin och mysigt med brödkakorna som hänger.
Kram Anneli