torsdag 6 maj 2010

Nu har det kommit.....

God kväll mina vänner!!

Vad kul att så många gillade mitt stenrös:) Tungt jobb var det men absolut värt besväret!

Idag hade jag äntligen sovmorgon, halleluja så skönt det var! Gick upp först kvart över nio, stekte ägg och bryggde kaffe........
Idag har jag fått börjat upp med fönsterputs, vilken skillnad det blir, jag blir lika förvånad varje gång*S* Det blir sååå rent och vilket ljus det blir. Det tråkigaste med mina fönster är att det är tvåglas, så det tar sån tid innan man har gjort över allihopa:(

Sen kom posten med mitt paket som jag har väntat såå på:))) Det var från Viveka med bloggen Bläckhornet , tack snälla du!!! Jag blev super nöjd!!!! Här får ni se vad jag köpt:

Så det blir nog mitt projekt i morgon att se vad jag ska ha dom:)

I min trädgård så växer det en liten annorlunda vitsippa, någon som sa att den heter dubbel vitsippa. Men jag vet inte. Den är otroligt söt tycker jag.


Nu får ni ha en skön kväll!

Kram Susanne

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fina,ha en trevlig helg du också jag ska börja duka idag till morgonens konfirmation tycker det är så kul och göra fint.