måndag 10 maj 2010

Shoppingdags!!!!


Tjabba!!

Nu ska jag berätta något för er :) I morgon ska jag och min vän Barbro åka till stan och shoppa loss!!
Nu har vi samlat ihop lite pengar sen vi slutade röka :)
En hel dag ska vi ha, med fika/lunch och göra stan osäker*S*
Största problemet är nog att jag kommer nog handla dyrare än vad jag har sparat ihop *S* men men får väl ha lite extra pengar för det jobbiga som varit med, tycker ni inte det??
Nu har gubben min inte varit rökare eller snusare, så han har lite svårt att förstå hur det är att sluta. Han är omtänksam och snäll men ni vet, det är ju så med allt, man kan försöka förstå men har man aldrig varit med om det så vet man inte till 100% hur det är! Vad det än är, hänger ni med?
Så då kan man ju få några extra hundringar bara för man har varit duktig, tycker jag *S*



Nu ska inte jag sitta här och tjöta en massa smörja mer*S* Utan jag ska lägga mig tidigt och läsa, helt slut efter helgens och dagens jobb. Tungt jobb och lite personal men så roligt ändå;)

Kram Susanne

5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj att shoppa loss.Det är du värd och mycket mycket mera så duktig som du har varit.Sluta röka är inte det lättaste.Vilket fint sovrum ni har!!!!!Önskar dej en skön kväll och en toppendag i morron med din vän.Kramar Rita♥

Cilla sa...

Du är såå himla duktig & är värd bara det bästa!!En underbar shopping önskar jag er!!
Ha det bäst!!
Kramen till dig / Cilla

Tessie sa...

Hoppas att du får en super härlig dag med massor med shopping. Jag tycker att du har varit super duktig som slutat röka, jag brukar tycka att jag förtjänar lite shopping för betydligt mindre än så :-)

Kram Torparfrun

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Men vad härligt! Hoppas att ni får en riktig toppendag!
Ska bli kul att se vad du gick loss på, kan det bli inredning? *ler*

Kram Mimmi

Hannis sa...

Jag vet hur det är!!
Är inne på min femte rökfria vecka nu...
Och utan socker dessutom!
Men jag blir glad av att läsa att du nu belönar dig för det är du värd!!!

Hoppas att ni hade det bra=))
Kram Hannis