söndag 6 juni 2010

Bidrag nr:2 Panduro tävlingen!


Hej igen!

Här kommer bidrag nr:2 i Panduro tävlingen.
Hängen:



Hängare till tex. en gren, annars kan man hänga dem på en kruka. Möjligheterna är många :)
Lite färg grant och tuffare med svart och turkost!

Andra gänget med hjärtan fick vara i sin betong färg och med ett romantiskt tema.





Jag gillar det enkla, tycker oftast det blir vackrast!
Jag vill att mitt pyssel ska passa alla, både vana och nybörjare. Klarar jag detta, klarar vem som helst det;)
Så här gjorde jag:
Fick en form från panduro (är som en iskubs form) som var hjärtan form.
Fyllde i betong och klippte till ståltråd som jag lade i medan betongen var våt. Sen trädde jag pärlor på ståltråden och sen var det klart!

Kram Susanne

5 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Fina hängen! Jag ser framför mig hur man kan hänga upp ett helt gäng i ett träd under sommaren som lite extra dekoration.

Lauras gård sa...

Så himla fint! Jag skulle vilja göra som Fröken fräken, hänga dem ute i ett träd eller på altan. Måste visa barnen för jag har lovat dem i ett år att vi ska gjuta i betong, men det blir aldig av. Tack för fina tipset! Kram Stina

Det vita dårhuset sa...

Mmmmm LOVELY att hänga ute i äppelträdet!!
Tackar för tipset säger jag som ska till kupan i morgon :)

Kramar Erika

Anonym sa...

WOW va fint du har gjort! Jga hittade hit genom panduro och är grymt imponerad av vad du har gjort. Kram

Hannis sa...

Wii! I like!!
Snyggt som 17.

Håller tummarna jag=))
Kram Hannis