måndag 28 juni 2010

Hejsan hoppsan!

Hoppas ni alla har fått härlig sommarvärme där ute?!
Jag har varit ledig även idag, så jag har haft tur med vädret på min ledighet:) Idag har jag inte gjort många knop, bara städat min sons rum väldigt ordentligt ( han som är allergisk). Tvättat alla sängkläder, dammsugit sängen, dammat m.m
Ja jag vet, skulle ju bara vara ute och njuta men var verkligen tvungen att ta hans rum innan dammråttorna sprang ut.
Men efter det njöt jag i solen:)

Här på altanen har jag legat och löst korsord och bara njutit!
Vi var en sväng uppe vid sjön också, dottern min tog ett dopp:) Det var nog närmare 20 grader men det blåste så kallt där, så badet fick vänta för mig;)

Kram Susanne

2 kommentarer:

Anneli sa...

Hejsan.

Vad skönt ni verkar ha haft det i solen och vid vattnet.
Men bad får nog vänta ett tag för mig....

Ha en fin kväll,
Kram Anneli.

Lilla Lycksta sa...

Härligt att ligga på alltanen och slappa. Ha det gott i värmen.
Kram Camilla