tisdag 29 juni 2010

Pool drömmar


Hej!

Ännu en kanon varm dag:) Svettigt att jobba men slutade redan 14:30 så hann njuta också.
När det är så här varmt så står luften still i trädgården och man kan nästan inte vistas där. Det är då jag vill ha en pool!
En riktig stor nedgrävd pool kan jag glömma, kostar ju skjortan, men en liten:)

Bild lånad från nätet

En sån här kanske? Är med reningsverk, klor m.m och till bra pris ca 3,500 kr, kanske därför den heter budget pool *S*.
Kan bli rätt snyggt med om man bygger in den i ett trädäck. Eller vad tror ni? Är det någon som har erfarenhet av denna typen? Tar tacksamt emot åsikter och kunskap;)





När klockan var 19 så stod jag knappt ut, jag behövde svalka av mig! Så då drog vi till sjön, jag och barnen och jag tog mitt premiär dopp, det var varmare än jag trodde och riktigt skönt! Jag är då en badkruka numera hehe. Barnen flög i fort och jag doppade mig sist;)

Ha det BÄST alla godingar!!
Kram Susanne

3 kommentarer:

Tessie sa...

Vi planerar också för pool har därför tittat runt en hel del. Såg hos en granne till en av mina vänner att de hade en sådan modell som du var inne på, inbyggd i altanen. Det såg riktigt bra ut men hållbarheten har jag ingen aning om.

Kram Torparfrun

Malin sa...

Hej!

Vist hade det varit gott med pool! Har ingen erfarenhet av sådanna pooler själv men arbetskompisen hade en och tyckte det var mycket meck med provtagning av klorhalten (stavas det så tro??)Men att bygga in den i ett trädäck tror ja kan bli jätte fint!
Sen är de nog bra att kolla olika modeller, en annan kompis köpte en nu för någon vecka sedan som bara läkte ut vattnet genom materialet, när dom bytte pool var det lika dant med nästa så nu har dom ingen. Vet inte vart dom köpte den men ja kan tänka mig att det var på Maxi eller Öb.

Inte mycket till hjälp men... Må så gott!

Kram Malin

Anonym sa...

Ha ett härligt sommarlov från blogglivet.
Kram Barbro