måndag 21 juni 2010


Hej!!

Vilket väder vi har:) Underbart sommarväder, nu hoppas jag det fortsätter så över midsommar!


När jag var i Ullared sist så köpte jag dessa krukor, jag har velat haft såna hur länge som helst men dem är ju såå dyra. Men så hade dom såna där fast i någon plast. Perfekt, för det blir ju så lätt att flytta på dom. Jag tror jag ska måla dom med lite blankare och svartare färg bara, så dom ser mer äkta ut;)

Sen såg jag i en tidning en så vacker blomma, Afrikansk lilja. Jag hade turen att bara ramla på just Afrikansk lilja när jag gick förbi blommorna i affären :)

Dom blir super att ha i dom nya krukorna, dom är höga och kan blomma med många stänglar. Så nu hoppas jag efter planteringen och god skötsel att dom blir riktigt stora och fina!
Nu får ni ha en skön kväll i solskenet;)

Kram Susanne











7 kommentarer:

Malin sa...

Hej!

Vist är det bra att kunna fynda på gekås! Skulle också vilja ta mig en tur dit snart. Dina krukor är verkligen härliga. Ja förstår att jag skall passa på medans barnen vill hjälpa till ;-)
Ha det så gott. Och tack, det är så roligt att du kikar in hos mig!

Kram Malin

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Så fina!
MAn kan verkligen göra fynd på Gekås!
Ett härligt ställe som jag besöker alldeles för sällan... tur är väl det kanske*ler*
Hoppas att du har en skön ljum kväll!
Kram Mimmi

Joyforhome sa...

Ja det blir nog bra till slut det där med extra målningen :) men det var ju ett riktigt fint fynd

kram Malin

Lilla Lycksta sa...

Hej Susanne!
Jättefina krukor du hittat. Den fina Liljan passar perfekt till. Ha en riktigt fin midsommar.
Kramar Camilla

Hannis sa...

Perfekt när man kan hitta det man vill ha till billigare pris.
Tycker dom ser äkta ut, jag såg inte att det var plast på bilden i alla fall.

Kan du inte skicka hit lite värme för här är det inte så somrigt...än i alla fall=))

Kram Hannis

Anonym sa...

Tack för ditt inlägg,nej hon är inte sjuk katten vi har bara sterilicerat henne.
Fina krukor har jag missat så ofta som jag varit där.

Rosor och Pioner sa...

Hej Susanne,

Tittar in och önskar dig en RIKTIGT TREVLIG OCH SKÖN MIDSOMMAR.

Kram Susanne