måndag 15 november 2010

Hejsan!

Grå och trist dag idag med:( MEN jag känner mig lite piggare:))) Nu måste detta hålla i sig för nu är inte detta nåt kul längre, har aldrig varit kul men nu är det fullständigt dö trist!

Något som är riktigt roligt är när det kommer ett brev i lådan eller snarare ett paket;) Jag hade ju turen att vinna i Hannas tävling !!

Tack Hanna för vinsten :)

Sen pyntar jag lite då och då, orkar inte så mycket men skridskorna har åkt upp i hallen.


Nu ska jag ta en fika med gubben som jobbar tidigt skift denna veckan!

Kram Susanne

11 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Grattis till den fina vinsten och visst är det kul att småpynta nu, här åkte skridskorna upp häromdagen också ;o)
Ha en fin dag vännen!
Kram/Lena

Rosor och Pioner sa...

Ett stooort, stooort grattis till vinsten, den är du värd.
Så fin det blev med skridskorna.
Ha en fin kväll.
Kramen

Maria - Villa Krutbruket sa...

Skönt att du känner dig bättre! Håller tummarna att det håller i sig.
Ha en trevlig kväll. Kram Maria

Anonym sa...

Gratulerer så mye med flott gevinst.
Så stilig med skøytene du har hengt opp.
Ønsker deg en fin mandagskveld.
Klem Mio

Helenas blogg sa...

ååå vad kul att du tycker det=)...ska kika vidare på din blogg nu, kanske samlar på mig lite inspiration=)/helena

Malin sa...

Hej Vännen!

Skönt att det känns bättre! Men du måste lova att ta det lungt så det inte blir bakslag! Härliga skridskor du pyntat med!

Må så gott!

Kramar Malin

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Grattis till din fina vinst!
Har ett sådant rivjärn som jag har till att riva vitlök på, suveränt bra!

Vad fint med skridskorna!

Må gott vännen!
Kram Mimmi

Huset vid ån sa...

Tusen Tack för dina fina o omtänksamma ord inne hos mig.....

Ett stort Grattis till din fina vinst!
Krya på dig nu!

Kram Therese

Skogslyckan sa...

Fint med skridskorna! Jag fotade också skridskor igår till morgondagens nyhets inlägg. Mysigt när gubben kommer hem tidigt och ta en fika. Jag brukar också sätta på en kopp till min man kommer hem, det är en så mysig stund med småprat om dagen som varit och vad man skall göra på kvällen.
Kram Pia

Hanna sa...

Varsogod, det var så lite så :)
Fint med skridskorna!
De ser precis likadana ut som mina... som jag pyntade med på bron häromdagen :)

Skönt att du mår bättre!

Ha d bäst!
Kram Hanna

Jenny sa...

Hej Susanne!
Vad bra att du känner dig piggare!

Grattis till vinsten:)

Ha en trevlig dag!

Kraam Jenny