måndag 29 november 2010

Hjärnsläpp


God Morgon!

Troligtvis har det hänt något med min skalle, eller snarare hjärna ;) Idag går jag upp tidigt gör mig i ordning och åker till jobbet. Jag började sju och var där tio i. Så långt allt bra och duktig flicka!
När jag öppnar pärmen på jobbet för att se vad jag ska göra under dagen....så är min rad blank. Hmm där står att jag ska jobba ikväll!!!
Hur skoj tror ni att det var??? Bara att plocka till sig sin matlåda igen och åka hem:( Jag kan ju säga att jag älskar inte mig själv sådär vrål mycket just idag...Grrr.

Som väl är så är det första gången detta händer sen jag började arbeta (ca 20 år sedan), så det hör inte till vanligheterna. Någon gång ska väl vara den första.



Ha nu en strålande dag i solskenet:)

Kram Susanne

11 kommentarer:

Tessie sa...

Så himla typiskt med jobbet, en potentiell sovmorgon till spillo!

Härliga bilder du visar :)

Skönt att höra att fler än jag inte tycker att tvättstugan hade något med bilnyckeln att göra ;)

Kram Tessan

Jenny sa...

Hej Susanne!
Så tokigt det kan bli, hihi;)

Grattis till vinsten hos Lantligt i smultronbacken, såg precis att du var en av vinnarna! En trevlig överraskning efter din "tidiga morgon":)

Ha en bra dag!

Kraam Jenny

Anonym sa...

Så dumt, håper du får en fin dag
hjemme før du skal på arbeid.
Nydelige bilder du viser.
Klem Mio

bakom berget sa...

Så snopet! Men då fick du ju en massa tid att använda till annat, eftersom du kom igång så tidigt. Hoppas att dagen blir bra!
Kram Åsa.

Nyanser av vitt sa...

men så typiskt när du hade en sovmorgon.
kanske pysslade du fram lite askar nu då :O)
Kram Agneta

Elsa och Helena sa...

Oj, oj har hänt mig också men det är många år sedan nu. Känns i alla fall väldigt snopet att trava hem igen:)

KRAM Helena

Fröken Fräken sa...

Oj vilken förarglig förväxling! Turligt nog har jag flextid så jag kan komma och gå lite när jag vill så länge timantalet stämmer.. och det är bra, för ibland kan man verkligen behöva en sovmorgon!

Hemmet Är Min Borg sa...

Åh vad jobbigt när det blir så, hoppas att din dag blev bra ändå:)
Kram Jeanette

Skogslyckan sa...

Men Susanne...kan inte låta bli att le lite. Hoppas du fick massa gjort och hann vila lite också. Ha en fin dag!
Kram Pia

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Attans!
Jag hoppas att din dag blev bra ändå!

Varma kramar Mimmi

Anonym sa...

Har säkert hänt de flesta någon gång, så det är ingen fara med dig! Du har visst vunnit igen också, grattis! kram Barbro