måndag 25 juli 2011

Dagens fynd!


Hejsan hoppsan!

Då var man ledig idag och vad hittar man då på en sån här solig och varm dag :) Nää, just det, tillbaka till verkligheten. Jo, vad gör man en mulen, kall, regnig sommardag?

Just det shoppar! Vad annars;)

Jag och barnen sprang omkring i hundra affärer kändes det som och japp vi hittade en del. Idag blev det mycket köks grejer, ugnsform, muffins formar, slickepott m.m Det finns så mycket läckra färger och det är så kul att köpa lite nytt!

Dagens fynd blev denna mjölkkanna i zink från Öb.


Nu hade dom extra pris på den så jag gav 79:- helt okej pris, tycker jag:)

I morgon kanske jag visar mer vad jag köpte;)

Kram Susanne

15 kommentarer:

bakom berget sa...

Jag har oxå tittat på den mjölkkannan. Den är sååå fin. Tänk vilka fynd man kan göra på såna ställen ibland va.
Ha det så bra!
Kram Åsa.

Anonym sa...

Jättefin mjölkkanna, vad är det för storlek på den? Skulle passa hemma hos mig. Måste kolla på ÖB...

Kram Birgitta

Anette sa...

Visst är de härligt med shopping :)man blir så glad hi hi
Jättefin mjölk kruka du hitta ,sonen har såna hemma på sin gård som jag har tittat snett på :)
Ha de så himlans bra vännen
Kram kram Anette

Rosor och Pioner sa...

Inte såg jag någon sådan igår när jag var på ÖB, får göra ett nytt besök den är ju supersnygg.
Kram Susanne

Lisa sa...

Ja precis det är ju bara shoppingväder och det är lite kul med alla reor och extrapriser nu. Jättefin kanna du hittat. Ha de fortsatt gott...

Kram Lisa

Johanna Stålros sa...

Vilket fint fynd du gjort på ÖB! Shopping är den perfekta sysslan en regnig sommardag;) Kram J

Ullis/Leva på landet sa...

Kul med shopping. Inte visste jag att öb hade sådana snygga saker. Var nog ett tag sedan jag var dig.
Kram Ullis

Viola sa...

Håller med, helt okej för denna fina :) kram

Hammarsbacken sa...

Vilken charmig mjölkkanna. Trodde det var någon gammal som du köpt på loppis. Imorgon blir det raka spåret till ÖB, säger jag bara... Tack för tipset. Kram Sonja.

Lantligt i smultronbacken sa...

Tack snälla du, jag är så glad över vinsten och ska få nya glasögon snart. Är i stort behov av nya så de kom verkligen till hands.

Vad roligt att du har köpt nya saker till köket. Jag är ju baktokig så jag förstår att det är roligt med nytt.

Kram Teres

Maria sa...

Vilket litet fint fynd du gjort. Bra pris tycker jag också. Ja då är man tillbaka på banan igen. Ha en fin dag kramar från Maria ♥

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Den var ju verkligen jättefin! Det måste nog bli en sväng till vårt ÖB, och se om den finns där.
Kram
Marie

Hanna sa...

Fina bilder.
Kram
Hanna

Änglarum sa...

Hej! ja nu är bästa tiden för fynd! ska ta en sväng i morgon efter jobbet! bäst att passa på när lönen kommer in på kontot :) sen tar räkningarna sitt! Ha det gott kramiz Jessica

Källeboda lantliv sa...

ja shoppa kan man aldrig få nog utav ...kul ! fin kanna du köpt ...vi hoppas på sol snart så man kan spara lite pengar ..hi.hi...kram jeanette.kallebodalantliv