lördag 9 juli 2011

Hip hip hurra


idag är det E`s födelsedag!!!!!!!!!!!

Min lilla lilla tös blir tonåring idag:)

Hon önskade sig massor.....som alla barn gör;) En sak som är bra med att hon fyller mitt i sommaren är att det är mycket reor:) Jag kan säga att det var rea på väldigt mycket hon fick!

Hon är nu inne i en turkos period då allt ska vara just turkost. Så då fick det bli turkosa paket:)

Dagens meny skulle vara, grillat kött med klyftpotatis och gräddfil med sour cream. Marängtårta med jordgubbar och dessutom glassbomb!


Och självfallet fick hon som hon ville;)

Ja det är bara att konstatera att det är inte bara barnen som blir äldre utan även jag:( Usch och fy;)

Tack för era gulliga kommentarer och att ni inte glömt av mig!

Kram Susanne

13 kommentarer:

Lauras gård sa...

Grattis till tonåringen! Så söt som liten och nu också så klart! Så mycket smaskigt ni hade att äta! Kram Stina

Anette sa...

Grattis till din dotter.
Meeen blir du äldre hmmm jag blir 27 varje år nu för tiden hi hi :)
Smaskig tårta mums.
Ha de så bra
Kramen Anette

Änglarna finns sa...

Grattis till din dotter!!!
Vadå..att vi blir äldre...tror jag inte..hihi...el jo skalet blir nog äldre, men inte tanken..:)
Härliga paket...mat och tårta...ser riktigt smaskigt ut!!
Ha nu en fortsatt underbar kväll!
Kram Annika

Rosor och Pioner sa...

Ett stort GRATTIS till söta dottern på tonårsdagen!!
Kram Susanne

Jenny sa...

Hej Susanne!
Stort grattis till din söta dotter E på födelsedagen! Vilka fina turkosa presenter, maten och tårtan ser supersmarriga ut:)

Kraam Jenny

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Grattis till dottra dins födelsedag! Reor är bra då får man dubbel så mycket mera :) Turkost är sån fin sommarfärg att ha på sig när man är soligt brun. Smarrigt gott matbeställning och efterrätt, man blir suktad av bilderna :P

Kramar Elin

Hanna sa...

Grattis till tjejen och så gott det ser ut.
Kram
Hanna

Viola sa...

Du..min äldsta fyller 30 i år...tala om att känna sig gammal :( det blev nog en härlig dag..kan jag utröna av dina bilder, hoppas du har en skön sommar, hinner inte med så mkt bloggande när det är högsäsong i butiken, kram VIOLA

Lilla Lycksta sa...

Oj ja tiden går fort, barnen blir stora. Gratulera din tonårdotter från mig.

Kram Camilla

hemma hos lilla mej sa...

Ja tiden går snabbt att barnen blir stora.Hoppas att hon fick en kanondag.Härliga bilder.Ha det gött.Kraaam Rita ♥

Lisa sa...

Stort grattis till din fina tjej. Har fått pippi på turkos jag med, fattar inget. Nej inte blir vi äldre inte alls. Det är bara alla andra som åldras. Vi är ju shabby chic vi. Vilken meny,mmmmm. Så duktig du är på att fixa till de. Ha en underbar söndag...

Kram Lisa

freddesvitahem sa...

Tiden går. Man åldras. SUCKAR med!
Vilken bra tips jag fick nu som du gjorde med din lilla byrå.
Härligt.
Må gott och tänk inte så mycket på din ålder.
KRAM

Anonym sa...

Stort grattis i efterskott!!! kram Barbro