torsdag 28 juli 2011


Hejsan hoppsan!

Då har jag jobbat färdigt för denna veckan, alltså lång ledig :))) Tror ni det känns skönt? Jaaa det kan jag lova!
Om väder gudarna nu vill vara med oss så har jag och barnen bestämt att vi ska tälta imorgon. Gubben min ska på svensexa så han kan inte åka med;) Troligtvis drar vi till kusten och hoppas på lite skönt havsbad med:)

Nu är jag precis hemkommen efter ett dopp i sjön. Här är så varmt och skönt ute. Så ska man kunna sova inatt så krävs det nästan ett dopp.

Här hemma har det inte blivit så mycket pysslande i sommar. Tiden går självklart till utomhus fix som målning och trädgård istället.
Men häromdagen så tog jag fram målarburken och målade........

Japp en kotavla blev det. Jag har länge letat men inte hittat någon, så tänkte jag , varför gör jag ingen själv istället?! Sagt och gjort så fram med griffeltavlafärgen;)
Jag letade på google så jag hade något att måla av;) Blev toppen nöjd, så nu är jag med med en kotavla:)

Nu vill jag tacka er för ni är så super gulliga och tar er tid att skriva ner några rader till mig:))) Och nu vill jag önska er en riktigt skön helg!!!!

Kram Susanne

16 kommentarer:

Anette sa...

Duktiga du :) en kotavla .
Ja de är klibbigt här med ,men de är väl bara att njuta så länge de varar.
Ha de så bäst vännen.
Kramar Anette

Rosor och Pioner sa...

Vad duktig du är och så bra det blev.
kram Susanne

bakom berget sa...

Va fin den blev din kotavla! Jag hade turen att vinna en sån i en bloggtävling förra året. Dom är så fina. Jag minns dom sen min barndom då jag växte upp på en bondgård där det fanns kossor.
Hoppas du får en skön ledighet nu!
Kram Åsa.

Änglarna finns sa...

Duktig du är...!!!
Önskar dej också en mysig helg!
Kram Annika

Johanna Stålros sa...

Skickligt! Önskar dig detsamma, kram Johanna

Ett vingslag sa...

Vilken fin kotavla du gjort!
Önskar dig en riktigt skön ledighet!

Kram/Lotta

Maria sa...

Hej vännen. Vilken mysig kotavala. Blev ju kanon. Tänker då på kotavlorna vi hade hemma när jag var liten på bondgården. Dom hängde där med sina fina namn i ladugården. Önskar dig en fin dag och en trevlig helg. Kram Maria

Lotta sa...

Jättefin tavla du gjort!!! Kram Lotta

Martina Andersson sa...

Hej vännen =) Jag hoppas att allt är bra med dig? Åh vad skönt för dig att få vara lite ledig några dagar nu =)
Här hemma har bloggandet legat på vila några dagar nu när vi äntligen fick chansen att måla om vårat hus Vitt.
Så nu är vi äntligen klara och ute regnar det idag så då passa jag på att besöka er andra fina människor =). Jag hoppas att du får en underbar helg och att du är rädd om dig tills vi hörs igen Kram Tina

Livet på landet sa...

Mysigt med tältning..hoppas ni kom iväg:)
Vilka fina fynd du gjort i inlägget nedan!
Önskar dig en härlig helg!

Kram Helena

Lisa sa...

Härligt att vara ledig. Önskar er fint väder och en mysig tältning. Ha de så gott..


Kram Lisa

Skogslyckan sa...

Fin tavla du målat. Själv har jag målat en skylt till en butik idag. Hoppas du får en skön tält tur och ett dopp i havet. Visar månadens dukning i helgen, titta gärna in!
Kram Pia

Vita huset 28 sa...

Men sååå snygg den blev, att jag inte tänkt på de förut. Tack för tipset.

Kram Camilla

Källeboda lantliv sa...

hej ..vad fin den blev ..trodde du köpt den ...det fiffigt gjort ...att campa kan vara mysigt ..men inget regn helst ...vi var i husvagn några dagar men några vänner kul ...ett avkopplande liv ...så ha det gott ! kram jeanette.kallebodalantliv

Anonym sa...

Vilken mysig tavla, ha en skön helg...
Kram Birgitta

Änglarum sa...

Hej! hoppas du har haft en skön långledighet.. jag har min extra dag i morgon :0 strålande väder dessutom! ha det gott! kramiz Jessica