tisdag 19 juli 2011

Ska man vara fin får man leda pin


Hejsan!

Igår fyllde vår lilla Molly 1 år. Vi gjorde självklart tårta till vovvarna som bestod av: leverpastej smörgås med frolic på, till dessert var sitt hundben. Innan dom fick det så sjöng vi och när vi hurrade så tyckte Molly att det hade tagit för lång tid, så då tog hon sats och hoppade nästan upp på diskbänken! Inte dåligt med tanke på hur liten hon är;)

Här sitter hon i min säng och är våt i pälsen efter promenaden, kan undra hur mina vita lakan ser ut:) Så fort hon är våt i pälsen så blir hon hur busig som helst, totalt sjö vild.

I början på augusti så är jag och gubben bjuden på bröllop :) Så idag stack jag in till Maria som har butiken shop around the corner, i Kinna.
Den stackaren fick nog hämta 15 olika klänningar innan jag hittade den rätta;) Men till slut så blev det denna och jag är super nöjd:)


Så vackra detaljer!

Tack Maria för ditt tålamod och din hjälp:)
Om ni är riktigt snälla så kanske ni kommer få se den på när den stora dagen kommer;)

Kram Susanne

19 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag tror inte att de vita lakanen är vita längre;)

SÅ fin klänning/tunika. Jag tror att du kommer bli jättefin på bröllopet.

Kram Teres

Anette sa...

Hallå gumman
Superfin klänning du hittat ,du blir nog snyggast:)
Ha ha ha så är våran smula också när hon badat ,blir alldeles sjövild hi hi
Ha de så gott vännen
Kramen Anette

Lantligt i smultronbacken sa...

Hihihi, du är så välkommen så

Kram Teres

Änglarna finns sa...

Förstår att ni haft kalas! Vilken underbar liten Molly!!!
Sen klänningen..verkligen fin..förstår att du är nöjd!
Ha en fortsatt mysig kväll!
Kram Annika

Malin sa...

Hej!!

Så söt hon är ettåringen! Ska man hitta rätta klänningen så tar det tid, men fin var den. Och den kan du ju ha många gånger =)

Må så gott och ha det så gott på jobbet.

Kramar Malin

Vita Hemligheter sa...

Smaskig tårta;) Klänningen var väldigt fin. Vi ska på bröllop nästa helg och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ha på mig, hoppas jag hittar något lika fint!
Ha det bra!
Kram Emma

Anonym sa...

Så söt hon är din lilla Molly, hon ser nöjd ut efter badet... Vilken vacker klänning, får nog åka till Kinna och kolla in butikerna, det verkar finnas mysiga butiker där.
Jag gillar din blogg, tittar in snart igen...

Mvh Birgitta :-)

Johanna Stålros sa...

Kul med bröllop, har själv varit på två i sommar. Klänningen är jättefin. Jag brukar baka tårta åt min katt när han fyller oxå;) Kram Johanna

Hanna sa...

så fin klänning.
kram
hanna

Fröken Tindra sa...

En så´n liten busa! Upp i sängen med våt päls...

Fin klänning du hittat! Den blir säkert jättefin på när det blir dags. Spännande med bröllop!
Kram!

hemma hos lilla mej sa...

Vilken sötnos din lilla Molly är.Ååååå vad skoj med bröllop.Vilken underbar klänning som en drön.Ha en fortsatt skön kväll rara du.Kraaam Rita ♥

Vita små hjärtan sa...

Herregud så söt liten vovve.....
Å din klänning var ju jättefin!!! Kul med bröllop!
Kram Agnetha

Charlotte sa...

Hej!
Tack för titten hos mig och stort tack för dina ord:)!

Du har en fin blogg du med. Klänningen är så fin och du kommer bli jättefin i den, den är precis i min stil:).

Ha det gott!
Kramar Charlotte

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken sötnos! Kan tänka mig att hon blev otålig när hon fick vänta så där ;) Vår katt håller gärna till i min säng hon också. Ibland får man tvätta ofta...... Supersnygg klänning.
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Ullis

bakom berget sa...

Självklart ska även hundar få tårta på födelsedagen!
Du har verkligen hittat en fin klänning. Hoppas vi får se Dig i den sen. Jättekul med bröllop!
Nu är det sent. Vi har suttit ute och njutit av den varma sommarnatten, men nu...bums i säng!
Ha en jättefin onsdag! Kram från Åsa.

Rosor och Pioner sa...

Du får hälsa och gratta 1-åringen...
hon är söt.
Snygg klänning du hittade.
Ha en bra dag
Kram susanne

Änglarum sa...

Hejsan! grattis till 1 åringen..Klänningen är ju bra för sööt..den kommer du känna dig fin i! Ledig dag i morgon gött... kramiz Jessica

Källeboda lantliv sa...

jättefin klänning ! du blir säkert finast i den ..gullig lite vovve ...grattis ..kram jeanette.kallebodalantliv

Lisa sa...

Har en likadan vilding här med när han blir blöt. Klänningen var ju gudomligt vacker gumman. Så fin du kommer bli. Ha de så gott..

Kram Lisa