fredag 8 juli 2011


Hejsan!

Nu var det längesen jag tittade in och gjorde ett inlägg. Här regnar och är trist väder så då passar det ju bra;)
Nu har jag haft 3 veckor semester och bara en vecka kvar :(( Vill verkligen inte börja jobba igen, dessa veckor går alldeles för fort!

Vi har mest varit hemma men även varit iväg en tripp till Öland, Blekinge och Skåne. Visar bilder en annan dag. Vädret var både dåligt och bra......

Jag har köpt en mini byrå som var andra sortering på. Lådorna skulle vara vita men hade blivit ljus gula.
Men vad gör väl det när man kan göra om lådorna;) Jag tog min tapet rulle som jag köpte på rusta och vips så blev det en ny liten byrå;)


Perfekt att ha smågrejer i. Nu får den stå i mitt pysselrum och göra nytta!

Ha det bäst!

Kram Susanne

10 kommentarer:

Anne Karins Mat og Vin sa...

Så kul den ble!! Som ny kommode:)) Ha en fortsatt god ferie og nyt uken som er igjen!
Klem fra Anne Karin

Mitt Vita Björkebo sa...

Hej skrotkorn ;)..Ja semesterveckorna går ALLT för fort....Nu har våran första redan gått.....Men vi har 3 kvar..,så jag ska vara nöjd ändå..(men FÖR fort går det)...
Vi åker till mora i morgon för att övernatta hos mor och far..nästa vecka bär det av mot sthlm och nästa efter det så blir det norrtälje....Sista veckan avnjuter vi i dalarna igen med det värse jippon....
Ja det blir lite glest mellan inläggen nu...,men det tar vi igen i höst igen...puss å kram...skrotkorn....;)!!!

Källeboda lantliv sa...

jättefin byrå ...fiffiga du ! tänk vad man kan göra själv ..ha det gott ! kram jeanette.kallebodalantliv ...ja jag ska njuta av semestern nu ..

Lilla Lycksta sa...

Fyndigt att klä fronten på lådan med tapet och fint blev det. Ha en härlig fortsättning på semestern.

Kram Camilla

STENLYCKA sa...

Ja fy vad semestern går fort. Jag har avverkat min första vecka men den försvann i en blinkning.
Vad du är duktig på att skapa vackert, bara så där...., byrån är ju så himla läcker, beundrar din fantasi!!
Ha den nu så gott i helgen och njut av sista semester veckan!
Kram Raina

Johanna Stålros sa...

Oj vad snabbt det har gått! Själv har jag 5 veckor kvar att jobba sen har jag semester. Kram på dig och passa nu på att njuta....

Hanna sa...

Så fint du gjort.
Njut av sista semesterveckan.
Kram
Hanna

Rosor och Pioner sa...

Snyggt!!
Ha en en fin sista semestervecka...njuuuut.
Kram Susanne

Lisa sa...

Hej så kul att du är lite tbx. Saknad vet du .Men såå söt lilla byrån blev gumman. Fiffigt. Ja du det är alltid motigt att börja jobba igen. Speciellt om man haft regn då. Önskar dig en vecka med sol nu ,massor. Ha en skön lördag ..

Kram Lisa

Änglarum sa...

Hejsvejs! ja du semestern rullar på! känns motigt att vi går in på sista veckan :( men får försöka suga på karamellen sista veckan! så söt liten byrå! du är pysslig du :) ses snart igen..kramiz Jessica