fredag 22 juli 2011


Hej hopp!

Här sitter jag några timmar innan jobbet kallar. Ska på och jobba hela helgen och humöret är inte på topp:(

Antagligen beror det på att jag har helgen framför mig eller det kan också vara detta besvärliga vi kvinnor får dras med, PMS..........BLÄÄÄÄÄÄÄÄ Men det blir nog bättre allt bara jag väl är på jobbet:)

Min salladslök börjar bli färdig för första smakprovet. Tycker den är så god att ha i salladen.

Nä nu så måste jag laga någon lunch innan jag ska iväg!

Önskar er alla som är lediga och även ni som måste jobba;) En riktigt skön helg!!!!

Kram Susanne

10 kommentarer:

Änglarum sa...

Känns motigt här med! vill vara leedig meer... längtar redan efter Måndag!Dubbelt så jobbigt nu med vikarier o dyl,sen är våra Ordinarie Tes planerare lediga så jag och två till skall försöka hålla ställningarna..men 1 vecka avklarad :) bara tre kvar!må så gott trots (pms ) kramiz Jessica

Rosor och Pioner sa...

Vi får hoppas det blir bättre bara du kommer till jobbet. Ser god ut den där salladslöken, har aldrig provat att odla men kanske skulle memorera till nästa år.
Ha det så bra nu, vännen
Kram Susanne

pysseltanten sa...

Halloj...:))
Ny här på din sida...(tror jag, hihi)..:)) Hittade hit via nån kommentar...
Läste att du jobbar i hemtjänsten...själv jobbar jag på ett särskilt boende...
E såååå nöjd med att ha semester nu i 4 veckor..:))) Somrarna är aldrig kul...brukar strula en massa...
Din salladslök ser smarrig ut..älskar lök över huvud taget...:)))
Nu ska jag fortsätta kika runt här hos dej...
Kraamizar Git

Hanna sa...

Hoppas att det blir bättre när du kommer iväg till jobbet.
Kram
Hanna

Johanna Stålros sa...

Suck PMS är inte att leka med, jag har jätteproblem med det....Hoppas du får det bra ändå på jobbet. Kram J

Anette sa...

Ja du vännen de är nog både och tror jag ,inte kul att jobba helg :( jag jobbar varannan när jag jobbar bläää
ha de så bra trots allt
Kram Anette

Anonym sa...

Det är inte speciellt kul att jobba helg när andra är lediga, men bara man kommer till jobbet så fixar det sig, tro mig.
Fin salladslök den är supergod i sallader...
Kram Birgitta

Källeboda lantliv sa...

tradigt att må dåligt ! ja pms känns som man har ofta ...det sänker en ...jag vet ...din salladslök ser ju smarrig ut ...jag har inte kommit så långt ännu så jag planterar grönsaker ..men när vi slutat att renovera så kanske tiden kommer till det ...försök nu att se positivt på jobbet ...det går alltid bättre när man är där ..kram jeanette.kallebodalantliv

Hammarsbacken sa...

Hoppas du hade en bra dag på jobbet igår, trots allt. Tack för dina snälla och uppmuntrande ord. Grattis till dig som varit rökfri så länge! För mig är det fjärde dagen och hostan håller i sig. Så jag kämpar på. Stor kram Sonja.

Skogslyckan sa...

Hoppas de värsta besvären gått över. Ja det är många år av vårt liv vi dras med detta.
Ha en fortsatt skön helg!
Kram Pia